Vaaleahiuksinen kaunotar hukassa!

Haluaisin paikallistaa tämän neitokaisen, mutta en tiedä hänen nimeään! Työskenteli joskus 1-1,5 vuotta sitten ainakin gigantissa, ikä 20-22 vuotta ja todellinen kaunotar. Muutaman kerran törmännyt häneen ohimennen.
Haluaisin todella tavata hänet, joten laittakaa infoa. vaikkapa sähköpostiin jos ei tänne kehtaa kirjoittaa.

54

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä nätti nyt oon

Se oon minä jolla on munat:)

• väärä mesta

Vanhainkodissa riittää vaaleahiuksisia tylleröitä . jos tummat eivät kelpaa.

• giga2

Miksi kuitenkin täällä itket, jos et kerran silloin saanut suutasi auki. Odotatko, että joku toisi sinulle daamin nokan eteen ja jne... munaton oot...

• Enhän ole mitään itkenyt? Vai? Perinteinen peräänkuulutus. Lukisitte tekstin, niin ymmärtäisitte mitä tarkoitan. Ihminen on täysin vieras minulle ja jos muutaman kerran nähnyt Esim. kauppakeskuksessa vilaukselta, tekeekö se minusta munattoman?

• laittakaa joku nyt infoa kyseisestä neidosta, varmasti joku lukeneista tuntee neidin.

• Mielenkiintoista....

Neiti itse varmaan laittaa sulle meiliä jos lukee palstaa. Voi olla perheellinen..jolla ei kiinnosta.

• Niin, siinäpä se iso mutta JOS LUKEE palstaa, en usko neidin olevan perheellinen. Voi olla ettei muuten vaan kiinnosta, sen takia vähän heitin verkkoja veteen;)

• mmm18

Taidan arvata kenestä puhut, ei ole perheellinen eikä seurustele :)

• mmm18, voisitko olla niin ystävällinen ihminen, että laittaisit neidistä lisätietoja: Siis onko sellainen hartioille ylettyvä raidoitettu hiustyyli? n. 165-175cm pitkä? luonnonkauniit kasvot ja yleensä ilman meikkiä tai hennosti huulikiiltoa?

• steelhead80 kirjoitti:

mmm18, voisitko olla niin ystävällinen ihminen, että laittaisit neidistä lisätietoja: Siis onko sellainen hartioille ylettyvä raidoitettu hiustyyli? n. 165-175cm pitkä? luonnonkauniit kasvot ja yleensä ilman meikkiä tai hennosti huulikiiltoa?

Lisäksi vielä, on todella kaunis ja sopusuhtainen nainen. Minun mielestä paljon paremman näköinen kuin yksikään Suomen julkkis neidoista. Luonteestakin olen aika vakuuttunut, ihana sydämmellinen ihminen.

• PekkaPanoMies

tuola makuuhuoneessahan se nyt makaa. Sai kuulema elämänsä kyydit nyt, joten ei kaipaa tollasta tuhkamunaa.

• Kylläpä PekkaPanoMies jutun taas keksi, voi herranen aika mitä kielenkäyttöä.

• Sam Stalkkeri

Jotenkin kipeetä tommoinen pakkomielle.

• liekö kummajainen?

Mieleen tulee kyllä aina, että jotain radikaaleja puutteita/"vikoja" näissä tyypeissä täytyy olla. Kun eivät kykene lähestymään vastakkaista sukupuolta olevaa yksilöä.

• steelhead80

Valitettavasti se on helppo täällä virtuaalimaailmassa huudella nimettömänä ja kasvottomana, eritoten tehdä mielentilatutkimus kun ei ole henkilöä koskaan tavannutkaan. Toisaalta tämän ymmärtää kun on kyse Rovaniemeläisestä mentaliteetista( onneksi tähänkin poikkeuksia löytyy)
      MITÄ ITSE TEKISITTE, JOS HALUAISITTE ENTUUDESTAAN TUNTEMATTOMAN NEIDON PAIKALLISTAA, EIKÄ TEILLÄ OLISI MITÄÄN ENNAKKOTIETOJA KYSEISESTÄ HENKILÖSTÄ!!??

• 28cm

Löysän ja pieni munasen puhetta.

• Nössöjen nössö

Menisin kyseisen akan työpaikalle ja kysyisin siltä akalta kiinnostaako.

• Naapurilähiö

Sillä vaalealla naisella on jo ihana mies, turha itkeä perään. Tiedän missä asuvatkin, joten asia lienee selvä.

• Jos näin todella on "naapurilähiö", poistun kohteliaasti takavasemmalle ja jätän asian siihen. NOT! näistä viesteistä paistaa läpi kateus ja vihamielisyys, en lopeta ennen kuin saan asiaan jotain konkreettista tietoa. tehän voitte olla jotain angsteilevia teinejä kirjoittelemassa puuta heinää..

• Joko kyseinen neiti ei ole lukenut palstaa tai muut kommentoijat eivät tunne tapausta tai sitten joku tuntee mutta kun itse ei ole onnistunut niin ei anna kenellekkään muullekkaan mahdollisuutta. vai?

• 479 lukukertaa, mutta ei yhtään asiallista vastausta. ei voi kun ihmetellä.. hajotkaa sinne ruudun taakse, olette sen ansainnut.

• Rob Stalker
        steelhead80 kirjoitti:

479 lukukertaa, mutta ei yhtään asiallista vastausta. ei voi kun ihmetellä.. hajotkaa sinne ruudun taakse, olette sen ansainnut.

On se harmi varsinkin kun asialinjalla aloittaa :@)

• rob stalker, jos et parempaa keksi niin ole kirjoittamatta, sopiiko? säälittäviä tyyppejä täällä pyörii..

• rob rob

Ei sun avaustas parempaa olisikaan keksinyt kukaan.

• vikkelä peukuttaja

Toki Idiootilta käydään napsimassa omat peukutukset pois, ettei hän vain saa harhaluuloista käsitystä kanssaihmisten mielipiteistä hänen ajatusmailmaansa kohtaan. Että näin niitä lukukertoja Idiooteille kertyy.

• Pera Lisko

Jotenkin tämä tuntuu sairaalta/pervolta? Kysellä neitokaisen perään vielä vuoden päästä. Ettet vaan olis mikään seksirikollinen/stalkkeri?

• orangee

oranssi naama itseruskettavasta hyi.. mutta tiedän tytön, vm 91 ja S-kirjaimella alkaa etunimi. siitä sitten etsimään!

• Hohhoijaaah

No yritetään ymmärtää...poika on joku finninaamainen amisviiksi jolla otti eteen Gigantissa kun myyjä hymyili ja sanoi jonku kohteliaan sanan...

• Asiallisia vastauksia kiitos!

• pekka stalkkeri

Unohda kyseinen neiti. Vedä rehellisesti käteen, niin johan helpottaa.

• 54327

asiallisia vastauksia täysin asiattomaan aloitukseen , miksi ihmeessä

• Joo, ottakaa vapaasti. Miepä lähen paremmille metsästysmaille. Onnea teille jatkossa tänne "Pohjoisen keskukseen"..

• steelhead80

Ei voi ymmärtää että teitä hajottaa noin paljon tälläinen ilmo! olette tainneet kaikki jäädä sinne inttipojan tasolle, niin fyysiseti kuin henkisestikkin, onnea!

• ilosanoma meni mönkä

Tämä nyt oli kyllä pettymys.Tiedossa kyllä on että mahdollisuudet "metsästysmaihin"riistan kuin riistan kohdalla on tällä tyypillä vain oman ilmeisen hyvin doobatun pään sisällä.Et se siitä lähtemisestä.

• Just. Onneksi olkoon.

• 757 lukukertaa! ja näin alarvoista kommentointia, kuvastaa hyvin lapin ihmisten kateellisuutta, pahoinvointia ja vihamielisyyttä. ootteko koskaan miettinyt miksei tänne mitään haluta kehittää!?

• lkgbilub

olisit kehittäny aikanaan ees vähän sen plondin kaa niin ei tarttis ruikuttaa suoli24.

• alakko nä mun kaa
        lkgbilub kirjoitti:

olisit kehittäny aikanaan ees vähän sen plondin kaa niin ei tarttis ruikuttaa suoli24.

Olipa varsin valaisevaa vilkaista steelhead80 nimimerkin historiikkia kaikilla Suomi 24 keskustelupalstan eri aihealueiden sivuilla.Kerjuu ja läpinäkyvä bluffi oli sielläkin hänen päällimmäinen pointtinsa.

• Halloo läppä

Jep, tommoiset utelut voi suorittaa miehekkäästi vaikka kaverien kautta, jos on.
        Ellei ole niin ei muut kuin vaanimaan jortsupaikoille ja muille mestoille missä ihmisiä kokoontuu. Jos vaikka näkisit livenä.

Ensivaikutelma on yleensä oikea, ja omasi oletkin jo antanut.

• mies isolla vehkeell
        lkgbilub kirjoitti:

olisit tosiaan ollut mies, etkä pienen pilisi nyhjääjä.

• Evakko kans

"Steelhead80", unohda tällaisten palstojen kommentit kokonaan..

• steelhead80

evakko kans, kiitos kommentista. ensimmäinen vähänkään älykäs kirjoitus.

• Hyvää vappua rollolaiset! Mulla se tj on enää 20 aamua. Toivon kaikkea hyvää teille tänne pikkukyläänne.

• Pekka kyliltä

Kumminki uhoot vaan muuttavasi. Vai pääsitkö/henkiseen valmennukseen?

• Thanks for you

Jippiii! Älykkyysosamäärä nousee kohta Rovaniemellä!!!!!

• fiksuja nuoria miehi

Liian läpinäkyvää jälleen kerran.Vaatii nimittäin aikaa kehittyä tollaseksi Idiootiksi.Armeejaan sinua ei ole koskaan huolittukaan.Sinne kelpaa vain Miehet ei rääpäleet.

• Mikä se semmonen "Armeejaa" on? Ja kyllä olen suorittanut asevelvolisuuden, jos ei ole mies ennen sitä, ei koskaan tulekaan.

• Eikö täällä ole fiksuja miehiä kaikki??

• Jos sie kaunotar satut lukemaan tätä palstaa niin lähe äkkiä poies ennekuin muutut samanlaiseksi kuin nämä muut palstan valittajat! Ehkä törmäämme sitten jossain sivistyneissä ympyröissä.

• Toivottavasti tyrmää

Ei se kaunotar taida tuollaista ruikuttajaa haluta törmätä yhtään enempää.

• steelpili

Joko pääsit pois Muurolassa järjestettävästä henkisestä valmennuksesta?

• steelpili kirjoitti:

Joko pääsit pois Muurolassa järjestettävästä henkisestä valmennuksesta?

ehkö olet vieläkin itse siellä?

• Toivottavasti tyrmää kirjoitti:

Ei se kaunotar taida tuollaista ruikuttajaa haluta törmätä yhtään enempää.

eläpä sinä touhutippa puutu aikuisten keskusteluun.

• MunatonNainen
        steelhead80 kirjoitti:

ehkö olet vieläkin itse siellä?

Älä Steelhead lannistu!
        Minusta aloituksesi on herttainen.
        Ja asiallinen!
        Toivottavasti joskus löydät etsimäsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe