Olisi kesällä suunnitelmissa lähteä Viroa kiertämään. Ensiksi Pärnu: Bussilla tallinnasta varmaan halvin? Mistä/Minkä hintainen? Sitten Haapsalu: Pärnusta Haapsaluun?Bussilla lienee sekin ... minkä hintaista ? Mitäpä muita paikkoja suosittelette? Tykkäämme liikkua pyöräillen, joten kannattaako omat pyörät ottaa mukaan? Pitääkö niistä maksaa laivassa Tallinnaan? Entäpä noissa busseissa? Laittakaa kaikenlaista infoa/vinkkejä/hintoja yms. 50-kymppinen sporttinen pariskunta lähdössä omatoimimatkalle ... yöpymiset ums. ei tarvitse olla kallista ..
Viro roadtrip
6
333
Vastaukset
- Google
Olipa paljon pyydetty. Jo googlaamiseen menisi tuntikausia, joten omatoimisuutta peliin ja etsimään tietoa itse. Jos ei onnistu, eikä tämän foorumin haulla löydy tietoa, matkatoimisto tekee maksaville asiakkaille räätälöityjä matkoja.
Polkupyörä on riesa, kuluerä, huolehtimisen kohde aina kun sillä ei poljeta, eli joten? - Aasi .
Älä mene VIROON RYÖSTÄVÄT menen tullen.
- Minä
JUURI NIIN !
- Keppe Juus
Tuota, tuota. Kun siihen omatoimimatkailuun liittyy niin kovin olennaisesti se omatoimisuus.
- tietoa etsivälle
Käsittääkseni tämä matkailupastat ovat just kysymistä varten. Joskus kyllä suomi24:sen matkailu foorumeita lukiessa tulee mieleen että voiko olla näin pöljiä ja itsekeskeisiä ihmisiä.
Itse ainakin hae tietoa matkasta monista lähteistä, matkakirjoista, googlettamalla ja vieläpä täältä suomi24. Joskus joku viksukin ihminen on tänne kirjoitellut. On mukava saada tietoa henkilöiltä jotka ihan oikeasti tehneet saman kaltaisen matkan.
Ketjun aloittaneelle. Viime kesänä näkyi aika monta pyöräilijää matkatavaroineen Viron puolella meidän Latvian automatkalla. Suunnitelmanne kuulostaa tosi mukavalle, esim. Saarenmaata on varmasti mukava pyörällä kiertää. Kannatta käydä kirjastossa siellä on pilvin pimein hyviä Vironmatkaoppaita ja niissä on puolueetonta tarkistettua tietoa. Toivottavasti matkanne onnistuu, jospa vaikka syksyllä kirjoittelisit tänne siitä. - Piija63
tietoa etsivälle kirjoitti:
Käsittääkseni tämä matkailupastat ovat just kysymistä varten. Joskus kyllä suomi24:sen matkailu foorumeita lukiessa tulee mieleen että voiko olla näin pöljiä ja itsekeskeisiä ihmisiä.
Itse ainakin hae tietoa matkasta monista lähteistä, matkakirjoista, googlettamalla ja vieläpä täältä suomi24. Joskus joku viksukin ihminen on tänne kirjoitellut. On mukava saada tietoa henkilöiltä jotka ihan oikeasti tehneet saman kaltaisen matkan.
Ketjun aloittaneelle. Viime kesänä näkyi aika monta pyöräilijää matkatavaroineen Viron puolella meidän Latvian automatkalla. Suunnitelmanne kuulostaa tosi mukavalle, esim. Saarenmaata on varmasti mukava pyörällä kiertää. Kannatta käydä kirjastossa siellä on pilvin pimein hyviä Vironmatkaoppaita ja niissä on puolueetonta tarkistettua tietoa. Toivottavasti matkanne onnistuu, jospa vaikka syksyllä kirjoittelisit tänne siitä.Kiitti kommentistasi. Mun mielestä tämä palsta on juuri kysymyksiä yms. varten ... ei suinkaan toisten nälvimistä tms. Tottahan toki olen googlettanut ja meinaan kirjastosta hakea matskua ... OMATOIMISESTI ... ihmisten kirjottamat asialliset kokemukset on vaan parempia. :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777