Moi!
Olen buzzadorina Veet-kampanjassa eli kokeilen ilmaiseksi kyseisiä tuotteita ja kerron niistä mielipiteeni ja kokemukseni.
Tänään tuli paketti ja odotan innolla, että pääsen kokeilemaan tuotteita kaverieni kanssa. Tähän asti olen aina höylännyt ihokarvani, joten on kiva päästä kokeilemaan uusia ja erilaisia tuotteita, kuten vahaa ja voidetta. Tosin vahaa olen joskus kokeillut, mutta vahaus ei onnistunut, joten toivottavasti nyt onnistuu :)
Tuun kertomaan tuloksia ja mielipiteitäni heti, kun olen kokeillut Veet-tuotteita :)
Veet buzzador
2
190
Vastaukset
- tanttu122
Mä oon kokeillut joskus Veetin karvanpoistoainetta ja se haisi aivan tajuttoman pahalle levityksen jälkeen! Toivottavasti tuo uusi vaaleanpunainen aine tuoksuu paremmalle, tänään sitä ajattelin testata.
- Aina haisee
Kaikki karvanpoistovoiteet haisee yhtä pahalle koska se vaikuttava aine haisee. Jollakin hajusteella sitä voidaan yrittää peittää, mutta kokonaan sitä ei saada pois.
Aloitusviestistä tuli mieleen että näköjään suomalaisen hopottaja -nimitykselle on tuollainen nimitys ulkomailla. Muistakaa siis että hopottaja saa tuotteita itselleen ilmaiseksi kun mainostaa sitä kavereilleen. Tässä tapauksessa liikutaan Suomi24 sääntöjen harmaalla alueella koska mainostaminen on kiellettyä keskustelualueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717