Hei!
Jokainen haluaa varmasti säästää rahaa, minä myös!
Siispä, jos joku kiva ihminen on tehnyt itse loimen/satulahuovan niin voisitko kertoa yksinkertaisen ohjeen siihen?!
Ohje auttaisi varmasti muitakin kuin vain minua!
kiitos jo etukäteen!
Miten teen itse satulahuovan/loimen?!
7
4018
Vastaukset
- tallillainen
laitappa samanlainen viesti myös hevostalli.nettiin >foorumi! He osaava neuvoa varmasti!
- dobermann
itselläni oli ennen hevosia, ni tein paljonkin itse.
Eli satulahuovan saa helpoiten kun otat vanhan ja leikkaat kaavat sen mukaan. Vanhasta peitosta tulee hyvä.
Muista jättää pari senttiä saumavaraa, tai ompele kanttinauha ympäriinsä(siistimpi)
Loimenkin saa vanhasta peitosta,ja kangaskaupasta saa vaikka minkälaista loimikangasta.tweed..yms
Tähänkin paras malli on vanha loimi. tulee ainakin sopiva. loimissa säästää kun ostat sellasen kuminauha loimivyön, saat vaikka minkä viltin hyvin selkään kii. varmasti välttää tallissa. - 12-v-heppatyttö
Ajattelin itte tehä sillaan että : ostan jotain kangasta, ja otan tallilla satulahuovan ja käytän sitä mallina, ja leikkaan kankaasta kaksi samankokoista kuin se mallihuopa, ja sitten ostan jotain vanua sinne sisälle (ohutkerros) ja sitte ompelen ne kaksi osaa kiinni, ja kun vanu on siellä tasaisen ohut, teen tikkauksen siihen, ja sitten ne vastinremmien pidätteet jotka tulevat satulaan kiinni, niin teen ne jostain vahvasta kankaasta tms, ja sitten tarrat niihin päihin että saa kiinni sen huovan siihe satulaan ;pp
TOIV. ymmärsittä. Mie kerron sitte minkälainen tuli,että kannattaako kokeila jne ::D - opossumi2
moi
- Hevosenomistaja
osta!
- Anonyymi
no eikös se juuri kysynyt ohjeita siihen ja halusi säästää rahaa.
- Anonyymi
mä ainakin ostin kärkkäiseltä 5e alennnuksessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644252Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811308
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441122Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115850