Käytätte pelkkää estrogeenia oletteko huomanneet jos vähennätte estrogenin määrää vaikkapa 2mg: sta 1mg niin onko paino laskenut ? jos olette lihonut estrogeenia ottaessa.?
Voiko tabletin puolittaa jos siinä ei ole jakouurretta?
KYSYMYS TEILLE JOTKA?
4
149
Vastaukset
- Paloitteleva
Estrogeeni ei ole lihottanut minua. Kyllä se on ollut se liika syönti ja vähentynyt liikunta. Aikanaan kun aloitin pillerien ottamisen, paino jopa putosi.
Gynekologini on käskenyt paloittelemaan estrogeenipillerit ja ottamaan ne pitkin päivää niin vaikutus ja olotila pysyy tasaisempana. - Kokemusta on
joo. liika ruoka se lihottaa. Ja liian vähäinen uni. Univaje pistää hormonit entisestään sekaisemmaksi. Kortisolitaso nulsee ja lihominen edistyy. Nukkukaa tarpeeksi niin ei painokaan nouse.
- pillerinpuolittaja
Painon nousun syystä en tiedä, luulisin kuitenkin, että juuri tuo vaihdevuosien vähentynyt liikunta ja herkuttelu joka ilta syynä.
Olen vähentänyt estrogeenia hissukseen ja olotila ei ole paljon muuttunut. Jos muutosta tullut, se vie noin kuukauden, ennen kuin tuntee olossaan, ainakin minulla. Lämpimiä aaltoja tulee, mutta ne eivät ole pahoja, ts. ei hikikarpaloita.
Puolitan apteekin pillerinpuolittajalla aina viikon annoksen siihen astiaan ja näen samalla, olenko muistanut ottaa päivän pillerin.
2mg taitaa olla aika iso annos, jos olet jo 50 . - Anonyymi
Söin ensin1mg ja nyt 2mg. Lihosin 2kk aikana 4.5kg. Urheilen 4-5 kertaa viikossa. Ruokavalio pysynyt samana. Nyt siirryn takaisin 1mg katsotaan miten käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061