Paras asento mulla oli omalla työpöydällä.
Olin ihastunut vanhenpaan pomooni ja kun tuli hetki joka ylitti rajat.;)
Hame ylös ja työpöydälle selälleen hän avasi mut hurja kiima avasi poimuni .
Muistan vaan kun tuli ja tuli ja tuli,,
Se oli ylä ja alpään sinfonia , Kesti aikansa ja sammui suhde ja kotona lapset ja mies..
Pomo ja työpöytä..
8
1208
Vastaukset
- dosest
Saitko palka;)
- kosteikko
Ymmärrän.. työpöydissä on tiettyä hohtoa :)
- hypri
Kahdelle alaiselleni olen antana kullia työpöydällä..kiima kova naisilla se on
joku fantasia...
toinen kristillinen nainen 6lasta,,kiimanen,,mut siinä on jotain - mmmmmmmmmmmmmmm
Toivon ettet ole mun pomo. Lapsiluku täsmäis.
- mmmmmmmmmmmm6
Ois hauska tietää moniko on antanut pomolle työpöydällä,
Itsekkin vaikka en ole pomo niin työkaveria nain työpöydällä se kiva paikka yhdynnälle kiihko ja sopivasti hollilla;;)). - rqwr
On kiva antaa omalle rakkaallekin keittiön pöydällä.
Joskus heti töiden jälkeen.
Jotain siinä on mies innostuu ja näkee kaikki . Itse niin auki ja jalat miehen hallussa,,,on se kivaa, Tiesti töissä yllätys vaara - tutuutut
kiitti vinkistä ..tänään aamupala oli pöydällä miehelleni
- r5gtgg
tänään olit kassalla samaan aikaan,,,,oispa
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967251Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695254Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1092607- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831726Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311480