Hei mistäköhän johtuu kun saan kainaloihini punaista, kutisevaa ja joskus röpelöistä ihottumaa deodoranteista? Olen saanut sitä eniten garnier mineral-merkkisistä. Tuntuu että ne ovat olleet kaikkein parhaimpia minulle runsashikoilevalle.. Ihottuman tullessa en voi käyttää oikein mitään muitakaan dödöjä kun sitten nekin ärsyttävät! Mitä voisin tehdä, hikoilen aivan kamalasti mutta kainaloni ovat superherkät, joten hellävaraiset dödöt eivät oikein auta.. Olen yrittänyt käyttää vaikka mitä merkkejä, tuntuu että alumiinittomat eivät auta ollenkaan. Ilman dödöä en voi todellakaan olla. kävin kerran ihotautilääkärillä, jolloin minulle todettiin jokin sienitulehdus ja atooppinen ihottuma kainalossa, mutta mielestäni se johtui kyllä juuri tuosta käytttämästäni dödöstä.. Ja tuolloin ihotttuma oli vain toisessa kainalossa. Ja mistäköhän johtuu että tuo ihottuma on pahempi toisella puolella?
ihottumaa dödöstä :/
6
459
Vastaukset
- ......
Kokeile hajustamatonta dödöä.
Ihan normaalia että toinen kainalo hikoilee joskus enemmän. - eeva6
Suosittelen vauvoille tarkoitettua talkkipuuteria, itsella sama ongelma.
- aosijgosjdsdfsgsdgds
Onko dödössä alumiinia? Kokeile alumiinitonta, se aiheuttaa muutenkin alzheimerin-tautia. Normaaleissa kaupoissa vain jotkut axen dödöt ovat alumiinittomia (paitsi itse purkit), mikä on aika yllättävää.
- Liisaleo
Itse sain joulukuussa 2011 punaista, erittäin kutiavaa ihottumaa kainaloihini. Iho parani, mutta kutina jatkui. Ja raappimisen seurauksena alkoi taas ihottumakierre.
Lääkärit eivät osanneet sanoa muuta kuin että "käytä kortisonia", no ei auttanut...
Aloin miettimään kutinan helvetillisinä aikoina, että mitä dödöä käytin kutinan alkaessa. Olin jo hetken ollut uskollinen Garnierin mineral deodoranteille hyvän tuoksun vuoksi. Googletin asiasta ja luin muutamien saaneen kanssa ihottumaa tämän sarjan dödöistä. Olen nyt jo käyttänyt pidemmän aikaa täysin neutraaleja dödöjä.
Ja nyt sain vahvan kortisonivoiteen (elocon) ja antihistamiineja ja vaivani on parantunut. Vain puolitoista vuotta myöhemmin.
Itsellä oli myös ihottuma pahempi toisessa kainalossa. Välillä sitä ei ollut toisessa kainalossa lainkaan.
Mutta syytän näitä teollisia deodorantteja ja käytän nykyään vaan näitä ihoystävällisempiä tuotteita. - 23v
mulla juuri sama ongelma!! jatkunu jo melkein 2 vuotta..toisesta kainalosta parantunut kokonaan toisesta ei vieläkään..alko just tuosta dödöstä!! välillä ollut parempi välillä taas pahentunu:((
- toimii mulla
Alumiiniallergia?
Hajusteallergia?
Kemikaaliallrgia?
Itse käytän kristallikiveä.
Maksaa yli kympin ruohonjuuressa (saa varmaan muualatakin) , mutta kestää vuoden.
http://www.flowkosmetiikka.fi/Sante-kristallikivi-deododantti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061