Terve
neuvokaas amatööriä. Volvo V40 maalipinnassa oli pientä ruostetta jotka hioin onnistuneesti pois ja sitten maalasin tietenkin ja pistin hieman pakkelia myös. Pieni kauneusvirhe ilmeni maalauksen jälkeen, eli teipin ja uuden maalin rajat jäivät näkyviin... tosin niitä ei näe ellei tarkkaan läheltä katso ja olen todnäk itse ainoa kuka ne huomaa, mutta haluaisin silti ne pois.
Yksi vaihtoehto on että maalaan uudestaan joskus, nyt sattui vain olemaan liian kiire uudelleenmaalaukseen.
Olen kuullut että esim. hiomavahalla onnistuu peittämään? Pitääkö paikkansa tällainen?
Kuulisin myös muita ehdotuksia kuinka peittää rajat
Kiitos!
Hiomavahaa lokareihin?
veemannn
2
289
Vastaukset
- et sillei.
Automaalari laittaa tämän teipin kauemmas maalattavasta kohteesta. Maalauksen ja teipin väli tehdään sumurajalla, joka sitten kiiloitetaan. Voit hiomapastalla poistaa rajaa, ja kiilloitus perään.
Kyse ei ole peittämisestä, vaan poistamisesta. - veeeemmamamma
No enivei kunhan vain pois saadaan. Kiitos vastauksesta! EI muuta kun kauppaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787