Kiinnostaisiko huone kimppakämpästä kesä- ja heinäkuulle Munkkiniemestä. Kaikki neljä kämppistä ovat erittäin mukavia ja luotettavia henkilöitä. Asunnossa asustaa myös 2 kissaa.
Huoneessa on tällä hetkellä levitettävä valkoinen sohva ja Ikean hylly sekä pöytä. Kolme kiinteää komeroa löytyy myös. Asunnossa on keittö astianpesukoneella ja 2 suihkua/vessaa. Myös vaatepesukone löytyy.
Vuokra on normaalisti 328 euroa/kk, mutta jos maksat 550 euroa kerralla minulle saat huoneen käyttöön koko kesä- sekä heinäkuuksi. Minä maksan vuokran sitten vuokranantajalle. Uutta vuokra-sopimusta ei tehtäisi, eikä takuuvuokraa tarvitse maksaa.
Etsin luotettavaa henkilöä. Jos tapana on juhlia yömyöhään asunnossa, niin huone ei ole oikea ratkaisu sinulle. Mutta, jos pidät rennoista kämppiksistä ja kissoista, niin huone olisi passeli esimerkiksi kesätöiden ajaksi.
Munkkiniemestä huone kimppakämpästä kesä-ja heinäkuulle 550e/2kk
Omenapuu25
1
75
Vastaukset
- Omenapuu25
Siis Helsingin Munkkiniemi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124