Olen naimisissa oleva nainen, ikää 54v, olen raitis, elämän perusasiat on kunnossa ja olen edelleen halukas tekemään töitä. Työt aloitin 16 vuotiaana, suurin osa urastani saman työnantajan palveluksessa. Olen työskennellyt mm. sisälähettinä, vaihetyöntekijänä, yleissihteerinä, puhelinvaihteenhoitajana, dokumentoijana jne, jne ja viimeiset 10 vuotta toimin logistiikan parissa, eli kokemusta myös asiakaspalvelusta löytyy. Englanti sujuu tyydyttävästi, mutta Ruotsista osaan vain alkeet. Toimistotöiden lisäksi voisin työskennellä myös tuotannossa, siivoojana, kaupan kassana yms.
Olisiko sinulla tarjota töitä tai edes vinkkiä mistä töitä löytyy ?
Töitä Itä-Uusimaa - Kymenlaakso ?
töihin ?
4
153
Vastaukset
- marian2
Hei!
Kiinnostaisiko itsenäisen jälleenmyyjän työ kansainvälisesti arvostetussa ja luotettavassa terveys- ja hyvinvointialan yrityksessä?
Ota yhteyttä niin kerron lisää!
marin.aloevera@mail.com- marian2
Siis marin.aloevera@gmail.com :)
- JaanaTyö
Hei,
laittaisitko sähköpostisi tai muun yhteystiedon. Minulla on sinulle töitä mahdollisesti ja kerron mielelläni niistä lisää.
Yst. Jaana - töihin ?
Minulle voi lähettää asiallista ja mahdollista työtä koskevaa s-postia osoitteeseen maritahannele8@gmail.com, kiitos. Ps. kokemusta myös lastenhoidosta löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1774592Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451160Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877