Parisuhteen etsimisen suhteen. Olen tehnyt kaikkeni etsiessäni kumppania mutta nyt riittää. Tästä päivästä lähtien keskityn uraani, omaisuuden kasvattamiseen, matkusteluun ja itseni hemmotteluun. Seksuaaliset tarpeet saa tyydytettyä muillakin tavoin. Jos olisin käyttänyt kumppanin etsimiseen käytetyn ajan, yllämainittuihin seikkoihin olisin jo todella vauras ja vapaa monista kahleista. Harmittaa todella etten aikaisemmin jo tätä päätöstä tehnyt. Olen myös varma että ehdokkaita riittää muutaman vuoden sisään, kun vaurastun.
Luovutan
26
340
Vastaukset
- lifemocker
ei sitä etsimällä löydä. tällöin vaikutat vain epätoivoiselta.
tuurilla ne laivatkin seilaa ;) - neonikotinoidi
Hieno päätös. Itse elelen näin. Tosin, en kumppanin etsimisessä ikinä nähnytkään vaivaa.
Eikö olekin helpottunut ja harmoninen olo, kun saa ikään kuin pöydän tyhjäksi ja voi aloittaa elämisen itselleen? - miehenkuvotus
Minäkin olen jo monesti luovuttanut. Sitä vain aina silloin tällöin hairahtuu jotain yrittämään. Sitä vain tuppaa aina unohtamaan huonot kokemukset, ainakin hetkeksi. Mutta kyllä ne aina tulevat takaisin kun saa lisää huonoa kohtelua, ja silloin taas on jonkin aikaa yrittämättä mitään.
"miehen kuvotukselle" en todellakaan enää yritä yhtään mitään!!! ei vain maksa vaivaa. en ole katkera vaan ynnäsin hyvät ja huonot puolet paperille ja tulin ratkaisuun, että ei vain kannata. Joskus kun tulee läheisyydenkaipuu voi mennä ammattilaisen luokse ja ottaa sellaisen kun sillä hetkellä haluaa. Ja edellinen kommentti raivostuttaa naisia, siinäpä vaahtoatte, koska kuitenkin naisen valta perustuu seksuaalisuuteen, ei mihinkään muuhun..
- miehenkuvotus
steelhead80 kirjoitti:
"miehen kuvotukselle" en todellakaan enää yritä yhtään mitään!!! ei vain maksa vaivaa. en ole katkera vaan ynnäsin hyvät ja huonot puolet paperille ja tulin ratkaisuun, että ei vain kannata. Joskus kun tulee läheisyydenkaipuu voi mennä ammattilaisen luokse ja ottaa sellaisen kun sillä hetkellä haluaa. Ja edellinen kommentti raivostuttaa naisia, siinäpä vaahtoatte, koska kuitenkin naisen valta perustuu seksuaalisuuteen, ei mihinkään muuhun..
Se on kyllä hienoa, jos saat läheisyyden kaipuun hoidettua ammattilaisella. Minä kaipaan sitä yhteen kuuluvuuden tunnetta ja läheisyyttä. Sitä en kyllä ole onnistunut saamaan yhden yön suhteista, enkä kyllä uskoa saavani sitä myöskään ammattilaiselta.
- tasoa nyt
miehenkuvotus kirjoitti:
Se on kyllä hienoa, jos saat läheisyyden kaipuun hoidettua ammattilaisella. Minä kaipaan sitä yhteen kuuluvuuden tunnetta ja läheisyyttä. Sitä en kyllä ole onnistunut saamaan yhden yön suhteista, enkä kyllä uskoa saavani sitä myöskään ammattilaiselta.
Kyllä ammattilainen hommat paremmin osaa kuin maallikko. Mietippä itse. Annatko naapurin Sirpan (Siwan kassa) tehdä sinulle ohitusleikkauksen, vai ehkäpä osaavan lääkärin.
- miehenkuvotus
tasoa nyt kirjoitti:
Kyllä ammattilainen hommat paremmin osaa kuin maallikko. Mietippä itse. Annatko naapurin Sirpan (Siwan kassa) tehdä sinulle ohitusleikkauksen, vai ehkäpä osaavan lääkärin.
No tässä yhteydessä kyllä uskoin ammattilaisen viittaavan seksin puoleen. Todennäköisestihän sellaiselta voisi saada taidokasta seksiä, mutta en kyllä hetkeäkään usko minkäänlaista syvempää tunnetta irtoavan. Ainakin minulla syvemmän tunteen syntyminen vaatii hieman pidempää tuntemista...
- Persettäkö nuolet?
miehenkuvotus kirjoitti:
No tässä yhteydessä kyllä uskoin ammattilaisen viittaavan seksin puoleen. Todennäköisestihän sellaiselta voisi saada taidokasta seksiä, mutta en kyllä hetkeäkään usko minkäänlaista syvempää tunnetta irtoavan. Ainakin minulla syvemmän tunteen syntyminen vaatii hieman pidempää tuntemista...
Kun sitä yökerhosta siirrytään jomman kumman kämpille panemaan niin onhan siinä keritty tuntea jo pidempään. Tunteetkin roihahtaa viimeistään taksissa.
Huono selitys. - tasoa nyt
miehenkuvotus kirjoitti:
Rupee vähän pehmeetä juttua tulemaan. Olisko aika mennä nukkumaan?
- miehenkuvotus
Persettäkö nuolet? kirjoitti:
Kun sitä yökerhosta siirrytään jomman kumman kämpille panemaan niin onhan siinä keritty tuntea jo pidempään. Tunteetkin roihahtaa viimeistään taksissa.
Huono selitys.Jokainen tyylillään. Joillekkin riittää toi, mulle ei. Ihmiset sattuu olemaan erillaisia.
- kieli ruskeana
miehenkuvotus kirjoitti:
Jokainen tyylillään. Joillekkin riittää toi, mulle ei. Ihmiset sattuu olemaan erillaisia.
nuolee käytettyjen horojen persettä. hommaaa selkärankaa!
- 9+15
miehenkuvotus kirjoitti:
Jokainen tyylillään. Joillekkin riittää toi, mulle ei. Ihmiset sattuu olemaan erillaisia.
Toisessa ketjussa tänään myönsit harrastaneesi yhden yön suhteita. Joten....
- 9+15
9+15 kirjoitti:
Toisessa ketjussa tänään myönsit harrastaneesi yhden yön suhteita. Joten....
Eikun tossahan se alempana. Kaveri ei viitsi edes tuon enempää valehdella...
- miehenkuvotus
9+15 kirjoitti:
Eikun tossahan se alempana. Kaveri ei viitsi edes tuon enempää valehdella...
Missä tässä langassa kiellän kokeilleeni niitä? En mielestäni missään. Totesin vain, että jos joku saa siten tarpeensa tyydytettyä niin mikäs siinä. Siitä vain. Minulle ne eivät kuotenkaan riitä. Haluan jotain enemmän, jota yhden illan pelkkään hetken himoon perustuva seksi ei tarjoa. Ja tämän sanon kun olen sitä kokeillut, ja tiedän etteivätmsovellu minulle.
- Impi Umpilampi
''Sitä en kyllä ole onnistunut saamaan yhden yön suhteista''
Monenko kanssa olet maannut? Olet käytetty miehenkuvotus!!!- Ei ne tajuu
Jep. Nämä ns. moraalin vartijan on pahimpia huoripukkeja.
- miehenkuvotus
10 v yksi tyttöystävä, yhden yön seikkailuja 3 kpl, joista 1 ei edennyt seksiin, pelkät käsihoidot molemmin puolin kun suojausta ollut saatavilla. Jokunen kerta on tullut kieltäydyttyä yhden yön seurasta, aina olen kyllä ehdottanut selvinpäin näkemistä, siihen en ole kelvannut. Kait sitä sitten käytetty ollaan...
- ccube
Itse olen tehnyt tuon päätöksen jo 5 vuotta sitten, kun ei oikeaa löydy / osu kohdalle niin olkoon sitten osumati =)
Yhdellekkään en ole antanut ja jos meno jatkuu näin pari vuotta niin eipä sen jälkeen tarvitsekkaan enää murehtia moista ongelmaa haudan takaa.. - päätös, joka ei pitänyt
Viimeinen lause vesitti koko aloituksen.
Täällä siis keskityttiin siihen ammatilaiseen eikä siihen että päättää elää elämänsä loppuu asti yksin!?
- sfaa
Mikäs siinä, jos se tuntuu oikealta ratkaisulta ja helpottaa elämää. Silloinhan se on paras ratkaisu mitä voit tehdä, ja ainahan sitä voi kevyesti jotain yrittää, jos sattuu ohimennen joku tulemaan vastaan.
On todellakin oikea vaihtoehto. en jaksa ketään elättää, olla varpaillaan, kuunnela suvun nälvimistä ja menojeni rajoituksia..
- aina voi löytää
myönnän että nuorempana olin ihan avuton naisten kanssa,treffeille pääsin vain 2 kertaa ne tapailut päätyivät aika äkkiä,olin koko ajan asenteella en löydä naista koskaan,yritin ja yritin mutten löytäny. Katselin ihan vierestä ku sukulaiset tuttavat ym... naapurin siskon kaiman veljen ystävät menivät naimisiin ja perustivat perheen, En pitänyt itseäni rumana ja olin fiksu ja sosiaalinen, ja työssäkäyvä nuori mies. Kuitenkin muistaakseni noin 25-27 vuotiaana löin hanskat tiskiin ja ajattelin
nyt loppu etsiminen !,unohdin kokonaan kaikki nais haaveet ja poltin ns kaikki sillat ja suljin ovet tämän asian suhteen. Olin satavarma etten löydä ketään...
kului 14 vuotta ja siihen mahtui paljon kokemusta työnpuolesta kuljin paljon ulkomailla,ja ympärisuomea,olin tyytyväinen elämääni, olin 41 vuotias ku asetuin aloilleni reissujen jälkeen mukavalle paikkakunnalle, työskentelin kaupan kassalla kunnes tutustuin erääseen vakio nais asiakkaaseen,juttelimme mukavia silloin tällöin,kuitenkin eräänä iltana ku lähdin töistä nainen kysyi ``sori haluisitsä tulla kahville näin illaksi joksikin aikaa`` vastasin kyllähän se passaa!
ja siitä se lähti ollaan onnellisesti naimissa!- ...
Voi ihanaa :) Onnea teille, mahtavaa kuulla tarinoita, joilla on onnellinen loppu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999