Rasvaimu Thaimaassa?

Rasvaimu?

Onko kokemusta rasvaimusta? Varsinkin Thaimaan Bangkokissa? Olen kuullut pelkkää hyvää ja houkuttelisi korkea taso sekä edulliset hinnat.

6

1738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijukainen.

Kysymyksesi sisälsi jo kaiken tarvittavan tiedon joten ei muuta kun rasvaimuun.

• Luuserin kaveri

Kyllä Pattiksen tyttö teki kunnon rasvaimun minulle, kolme kertaa samana yönä.
      Suosittelen

• rolle1

Olen tehnyt rasvaimun kaksoisleukani poistoon ja eipä enään ole toista leukaa. Vaimoni poisti samoin ja kaikki onnistui. Laitteena käytettiin vaseria.

• Kaikki alaspäin

Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?

• Rolle1
        Kaikki alaspäin kirjoitti:

Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?

Rasvaimu tehtiin http://www.thesibclinic.com/. Kaulan iho kutistui ajan mittaan itsestään tosin siihen laittettiin ensin tukiside jota käytettiin ensimmäisen viikon ja sen jälkeen vielä kuukauden päivät öisin. Kaikki tehtiin klinikalla ja kesti 1-2 tuntia. Ei siis sairaalassa lainkaan. Viikon kuluttua käytiin poistamassa vain tikit, vaimon tikit poistettiin itse Suomessa.Aika varattiin vain soitamalla ja menimme samantien käymään ja toimenpide saman tien.

• VILLI JA VAPAA

Annoin thaimafialle tehtäväksi poistaa häiritsemääni rasvaa 100 kg. Rasva oli kiinni ex-vaimossani. Ei enää vaimoa eikä rasvaa. Kätevää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6625
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3614
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3130
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2784
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2572
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2116
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1977
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1870
    Aihe