Onko kokemusta rasvaimusta? Varsinkin Thaimaan Bangkokissa? Olen kuullut pelkkää hyvää ja houkuttelisi korkea taso sekä edulliset hinnat.
Rasvaimu Thaimaassa?
6
1738
Vastaukset
- keijukainen.
Kysymyksesi sisälsi jo kaiken tarvittavan tiedon joten ei muuta kun rasvaimuun.
- Luuserin kaveri
Kyllä Pattiksen tyttö teki kunnon rasvaimun minulle, kolme kertaa samana yönä.
Suosittelen - rolle1
Olen tehnyt rasvaimun kaksoisleukani poistoon ja eipä enään ole toista leukaa. Vaimoni poisti samoin ja kaikki onnistui. Laitteena käytettiin vaseria.
- Kaikki alaspäin
Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?
- Rolle1
Kaikki alaspäin kirjoitti:
Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?
Rasvaimu tehtiin http://www.thesibclinic.com/. Kaulan iho kutistui ajan mittaan itsestään tosin siihen laittettiin ensin tukiside jota käytettiin ensimmäisen viikon ja sen jälkeen vielä kuukauden päivät öisin. Kaikki tehtiin klinikalla ja kesti 1-2 tuntia. Ei siis sairaalassa lainkaan. Viikon kuluttua käytiin poistamassa vain tikit, vaimon tikit poistettiin itse Suomessa.Aika varattiin vain soitamalla ja menimme samantien käymään ja toimenpide saman tien.
- VILLI JA VAPAA
Annoin thaimafialle tehtäväksi poistaa häiritsemääni rasvaa 100 kg. Rasva oli kiinni ex-vaimossani. Ei enää vaimoa eikä rasvaa. Kätevää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870