minulla on suuri ongelma kun vanhempani eivät anna minulle toista koiraa ja ongelmana on se että toinen koira kärsii yksinäisyydestä minulla on myös oma vuonohevonen jupiter olen 13v. tyttö
jackrussel hankinta
jupiter ja billy<3
1
152
Vastaukset
- VINKKIVINKKI
MOI!!
Miksi tarvitsisit toisen koiran??? Jot koirasi on yksinäinen niin puuhaile sen kanssa enemmän tai koeta kankkia sille ystävä esim.koirapuistoista tai jos sukulaisella on koira. Kuitenkin jos välttämättä haluat toisen koiran suostuvatko he jos maksat siitä osan tai teet töitä saadaksesi sen. Syynä siihen ettet saa toista koraa on varmaankin hinta tai sitten he epäilevät pystytkö huolehtimaan niin monesta lemmikistä samaan aikaan kun on koulu ja kaikki.
Toivottavasti koirasi löytää hyviä ystäviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840