Naisten pinnallisuus on täyttä totta.

bachelor2

Olen lopettanut kumppanin etsimisen ja varsinkin nettitreffaamisen. Minulla oli mielenkiintoinen profiili, otin yhteyttä ihmisiin, olin aidosti kiinnostunut mutta ei kertakaikkiaan mitään. En ollut epätoivoinen, ei ole rikosrekisteriä, ei päihdeongelmaa ja toivon löytäväni tavallisen luotettavan naisen.
Jutun ytimeen päästään nyt; omaa profiili pidin vuoden ja yhdet treffit järjestyi. Tein kokeeksi toisella nimimerkillä profiilin, johon laitoin miesmallin kuvan, erikoiset harrastukset ja överitulot! Siis aivan tuulesta temmattu juttu, ensimmäiseen viestiin meni aikaa tasan 6 minuuttia kun vierailin muutaman naisen sivuilla ja profiilissa en kertonut mitään itsestäni, pelkkä tervehdys!!! iis mitä vittua, jokainen normaali järkinen ihminen tajuaa tuollaisen profiilin feikiksi! lisäksi vaikka vastailin kuinka törkeästi naiset vain jatkoivat juttelua!
ELI AINOA ASIA JOKA NAISILLE MERKITSEE ON RAHA, RAHA JA ULKONÄKÖ, ULKONÄKÖ.

10

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+1

Samaa p.askaa taas samalta trollaajalta. Lopeta jo.

• Samaa mieltä, turha on naisten väittää muuta. Kauniit haluavat kauniita ja rikkaat rikkaita, siihen yhtälöön ei muita mahdu. Been there, done that.

• 20+15

Sama juttu. Jos laitan profiilin omilla tiedoillani ja omalla kuvallani niin en saa vastauksia, mutta jos kerron olevani 28-vuotias ja laitan ulkomaalaisen hoikan naisen kuvan niin sähköpostini on tukossa kaiken ikäisten miesten viesteistä muutamassa minuutissa. Eli homma toimii tasan samalla tavalla molempiin suuntiin ja jokainen tietää sen jo, joten turha edes tehdä asiasta avauksia.

• niii-i ja jooo-o

Niin,mutta tavallaan avaus ei ole turha,vaan ainakin herättää itselläni kysymyksen mitä hittoa suurin osa hakee nettideitistä?!Seksiä,komeeta/kaunista ulkokuorta ja rahaako,siinäkö se on arkielämän perusta???

Ja itse olen siis myös viimeisen 3kk:den aikana lopetellut eri nettideittien profiileja koska,kaikkialla on samanlaista paskaa.Jäljellä enää 3 joista 1 menee sulkuun tuota pikaa kun tilaus loppuu.Jäljelle jää enää 2 ilmaisdeittiä,joihin asennoidun "välipitämättömästi".Ainoastaan jos ja kun löytyy mielenkiintoinen ihminen,joka vastaa useamman kerran,panostan hommaan.

• bachelor2

Kyllä, varmasti miehetkin toimivat näin mutta on enempi sääntö kuin poikkeus että normaalit miehet saavat todella vähän yhteydenottoja verrattuna normaali tuloisiin tai normaalinäköisiin naisiin.

• testing

Eipä tuo testi muuta todista kuin sen, että tyhmiä ihmisiä riittää. Ja tuollaisten testiprofiilien tekeminen todistaa sen, että testailija kuuluu noiden tyhmien ihmisten seuraan. Kyllähän jokainen tajuaa, että idiooteille suunnatulla profiililla saa idioottien huomion. Ja jos kerran siitä pitää, niin on arvoisessaan seurassa.

On tietysti myös mahdollista, että aloittajalle vastanneet olivat miesten tekemiä testiprofiileja, joissa esiinnyttiin naisina. Ja tarkoituksena siis ärsyttää niitä rikkaita ja komeita miehiä joita kaikki palstan miehet vihaavat.

Onkohan nettideitissä yleensäkään mitään muuta kuin miesten testiprofiileja?

Aloittaja: Millä perusteella väität profiilisi olleen mielenkiintoisen, jos sait vain yhden naisen treffeille kokonaisen vuoden aikana?

• bachelor2

kerroin rehellisesti asioista, mielenkiinnonkohteista, jaoin kuvani, perheeni, elämäni, ajatukseni. rehellisesti Jos ed.mainitut ei riitä niin sitten ei mikään!

• jeps.

Minkälaiset naiset sitten otti feikkiprofiiliin yhteyttä?

• bachelor2

Erittäin kauniit hyvänäköiset ja kokoiset. muodollisesti pätevät vaikka olivat opiskelijoita työttömiä mt-ongelmaisia pikkuprinsessoita jne jne.. mutta hyvännäköisiä pallotissejä runko ja naam hyvä mutta luonne pelkän rahan ja vallan perään. vrt. ninni katri ja leina? viidakon tähtösistä. en itse kyseisistä neideistä pidä vaimo matskuna mutta naisin kyllä aivot pihalle niiltä jos pääsisin kanssakäymiseen.

• Älä enää ihmettele..

"hyvännäköisiä pallotissejä runko ja naam hyvä mutta luonne pelkän rahan ja vallan perään. vrt. ninni katri ja leina? viidakon tähtösistä. en itse kyseisistä neideistä pidä vaimo matskuna mutta naisin kyllä aivot pihalle niiltä jos pääsisin kanssakäymiseen."

Aamen... tämä kirjoitus antoikin jo täydellisen vastauksen siihen, mikseivät naiset kiinnostu sinun kaltaisestasi miehestä. Vika ei ole ollut naisissa vaan SINUSSA. Olet häpeä koko miessukukunnalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe