Rumin?

Papu

Kun ajattelet vastenmielisimmän näköistä ihmistä jonka tiedät, mikä on hänen horoskooppinsa? Mikä tekee hänestä "ruman"? Se ei tietenkään tarkoita että kaikki sen merkin edustajat olisivat rumia joten älkää alkako kiistelemään. Tämä on hupia!

19

4633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pala

Jep. Naurattaa jo nyt ihan saatanasti. Pakkoko tällaisia provokatiivisia viestejä on laittaa tulemaan, kun lopputuloksen tietää jo ennalta. Huolimatta siitä, miten paljon alleviivaat, ettei kyselyn ole tarkoitus olla yleispätevä (jos ei, miksi kysyä? Ihmiset kun ovat erilaisia, horoskoopeistaan riippumatta.)

• leijona

neitsyt ja kalat

• Kala
        leijona kirjoitti:

neitsyt ja kalat

Minustakin kalat ovat usein rumia, varsinkin jos ihraa on kertynyt ja kaksoisleuka. Itselläni on jälkimmäinen, vaikka olen hoikka! (Vrt. männävuoden missi.)

Neitsyissä taitaa olla monia kaunokaisiakin, mutta jotkut ovat toivottoman kuivakkaan näköisiä. Jotkut kaksoset eivät oikein miellytä...

Vesimerkit pallinaamoja, tulimerkit kopean näköisiä, ilmamerkit kiukkuisen oloisia, maamerkit kuivahtaneita. Aamen.

• blaaah
        leijona kirjoitti:

neitsyt ja kalat

hohhoijjaa!!!!

• Vastaus

Ikävimmät kasvot, jotka mieleeni nyt tulivat kuuluvat leijonalle.Tämä leijona on ihan kalan näköinen....Pää pallomainen,silmät sikkuralla ja suu kuin kalalla.Kun nyt kerran kysyttiin...

• ScorpioFemale

Tunnen Jousimies naisen jolla on isot lentokorvat, ja muutenkin kuin kummajainen, ja yx kalat nainen on todella kuin kalat, .. Ja hmmm
      vastenmielisin on> RAPU-MIES, ...

• Mie

Miten joku voi olla NIIN TYHMÄ että laittaa tämmöisiä viestejä?

• Fiksua
        Mie kirjoitti:

Miten joku voi olla NIIN TYHMÄ että laittaa tämmöisiä viestejä?

Tämä nyt on ihan yhtä fiksu kysymys kuin tuo petollisuus-luotettavuus-kysymys tuossa yllä.

Minusta kauriit ovat tylsimmän näköisiä!

• jouskari

Rumuudesta en tiedä, mutta ehdottomasti pahimmalle on haissut skorppari...hyi...

• ScorpioFemale
        jouskari kirjoitti:

Rumuudesta en tiedä, mutta ehdottomasti pahimmalle on haissut skorppari...hyi...

oliko kysymys hajuista vaiko rumuudesta ?

• muikkunen
        jouskari kirjoitti:

edellinen viesti sai mut nauraan keskellä täyttä ja hiljaista atk-luokkaa...oih...niin noloa *punastuu* =) aivan huippu!

• muikkunen
        muikkunen kirjoitti:

edellinen viesti sai mut nauraan keskellä täyttä ja hiljaista atk-luokkaa...oih...niin noloa *punastuu* =) aivan huippu!

... se "hassua"-viesti. =)

• Oinas
        Fiksua kirjoitti:

Tämä nyt on ihan yhtä fiksu kysymys kuin tuo petollisuus-luotettavuus-kysymys tuossa yllä.

Minusta kauriit ovat tylsimmän näköisiä!

omaa naamaa ku katsoo nii aika ruma...noh minkäs sil voi:)

• Zenah84

Pakko ensix sanoo että Ravut on kauneimpia. Rumin jonka oon tavannut on ollut Skorpioni...

• rapu

härät ja neitsyt-naiset. minun tietopiirissä. rapumiehissä suurin karisma. rapunaiset yleensä söpöjä ja jouskarinaiset kauniita! mut tämä pätee vain minun ympyröissä...sellasta se on!

• Heta

Skorpionit mulkosilmiä, leijonilla hervottoman iso pää, ravut tyhmiä ja tylsiä. Rankan työpäivän viimeilsellä lakisääteisellä kaffetauolla on rentouttavaa päästellä vähän ja moittia työkavereita, että pomollekin vaan paljon terkkuja sinne koppiin!

• raputar

Älyttömyydessään tällaiset gallupit ovat parhaita, mukava kun löytää jotain suupielet ylös nostavia juttujakin välillä:)

Mitähän itse sanois...jos näen tosi kuvottavan näköisen ihmisen niin pitääpä ensi kerralla kysyä horoskooppia että osaa vastata tähän.

Vastakohtaisen huomion olen tehnyt, monet härkänaiset ovat aika viehättävän näköisiä mielestäni, no samoin ehkä härkämiehissä paljon komeita.

• oinasN

neitsyet ja kaksoset ovat kauneimpia ja komeimpia.Vaaka ja kaurismerkkiset taas eivät ole juuri minkään näköisiä..

• TOTUUS!!!

Oinaat on mun näkemäni perusteella aika epäviehättävän näköisiä!!!! :DD Eikä neitsyetkään ole kovin kauniita ja komeita, ainakaan ne jotka mä tunnen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe