Just huomasin (kun tuolta netistä,kelan sivuilta omia tietoja selailin)että syksyllä mulle on maksettu liikaa sairauspäivärahaa.. Olin aloittanut työt,kun mulla oli vielä 1viikko sairauslomaa.. Jotenkin vaan unohdin silloin ilmoittaa siitä kelaan... Ei tod ole ollut tarkoitus huijata rahaa kelalta... Nyt kun jäin taas sairauslomalle ja pitäisi hakea kelalta taas sairauspäivärahaa,niin ne tuskin sitä enää maksaa vai?
Sairauspäivärahaa maksettu liikaa
porisija varppu
2
232
Vastaukset
- hyshhhh
Höhlä. Tietenkin maksaa uudesta saikusta jos vaan edellytykset täyttyy. mutta sen liikaa maksetun joudut kyllä takas maksamaan, varmaan oot siitä aikoinaan maksulaput saanut (ellei sit työnantajas oo joutunu maksumieheksi)
- Ghjjhgfvbb
Oot vaan hys hys..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707