Mikä ihmisiä risoo?

oiva

Näitä juttuja kun lukee niin mikä ihme ihmisiä vaivaa? Mitä hemmettiä se joitakin vaivaa jos joku ostaa Daewoon tai Ladan tai minkä tahansa muun erimerkkisen auton kuin kirjoittaja itse?

Miksi siitä pitää avautua kuinka p*ska auto jokin on jos ei ole edes omia kokemuksia. Taitaa olla koulupojat asialla jotka uneksii Bemareista ja isoista spoilereista. Eiköhän jokainen päätä itse millaisen auton ostaa. Eihän toisen vaimoakaan sovi mennä arvostelemaan.

5

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jykä

Se on tää Suomalainen luonne,osittain se on kateutta ja osittain myös oman itsetunnon pönkitystä. Suomessa on asenne se että minä,ja minulla on kaikki parempaa kuin muilla.

• Jussi

Liikenteessäkin myös sama asenne: Minä ensin aina, paitsi monttuun.

Suomalaisten asenteet on jotenkin muuttunut joka suhteessa, ennen huomioitiin myös toiset, mutta nykyään sitä ei noteerata.
        Suoraan sanoen ihmisistä on tullut vi..umaisempia.

• reppuri

se oman ajopelin ikä ja kunto salaa jo risoo. ylimalkaan, jos jollakulla tilanne on niin alamaissa että itsetunto ei enää muulla kuin autoasioilla nouse niin on kyllä tuomittu luuseriksi. ei muuta kuin lippistä syvemmälle päähän ja essonbaarissa kertomaan että kyl se pemari on kaikista paras. heti enstilistä ostan.

• Kari

Samat havainnot myös kentällä. Ovat ehkä omaan autoonsa niin lääpällään, etteivät voi ymmärtää sitä, että naapuri ostikin eri merkkisen.
      Saavat lisää "pohdittavaa", kun Syyskuussa KIA tulee 5-vuoden takuulla vaihtoehdoksi.

• Lare

Luulempa, että suurin osa näistä "täyspaskaa Koreasta" tason arvostelijoista on kateellisia. Ne on sitä porukkaa, joka yrittää kittailla kasaan loppunajettuja pikkubemareitaan ja muita spoilerihirviöitään. Itse ajelen uudehkolla "premium"-autolla, mutta kävin juuri katsomassa perheen kakkoseksi uutta Daewoon Lacettia. On muuten fiksu ja tyylikäs auto, todennäköisesti hinnan ja laadun suhde paljon parempi kun esim. Ford/Opel/WW osastolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe