White Trash blogia kirjoittavat Nata ja hänen poikaystävänsä Jarski. Erouutisessa ei sinänsä ole erityistä, mutta blogissa oleva maininta pahoinpitelystä on aika erikoista:
http://www.lily.fi/blogit/white-trash-disease/white-trash-disease#comments
Tässä keskustelu kopsattuna siltä varalta että se sieltä poistetaan:
ENTÄ JARSKI?
Mitä tapahtuu Jarskille? Sen reportointi? Missä? Yhy!
Nata - White Trash Disease White Trash Disease 19.5.2013 09:15
Ollaan jarnon kanssa erottu, ei enää raportointia
häh?(Ei varmistettu) 19.5.2013 15:29
what?!?!?!?!?
Nata - White Trash Disease White Trash Disease 19.5.2013 16:57
Jep. Uusi alku.
Apua(Ei varmistettu) 19.5.2013 18:55
Pahoinpideltiinkö sua vai mikä se kuva instagramissa oli? :o jaksamista nata,olet paras
White Trash Disease Nata ja Jarski eronneet
7
11040
Vastaukset
- fghjjkhg
On niikö newer höörd koko tyyppi.. ja eipä siksi kiinnosta ollenkaan.. tolladia kadut on täynnä. Massasta ei erotu muulla kun ihan piiiip rumslla tyylillä
- kysyjä
Mikäs tuo nyt oli vastaajassa kuuluu haloo ei muuta.
- Caroliina Koikkelita
Siis mä seuraan noit blogeija ihan koko ajan ne niin fantastic! Niissä on silleen oikeita ihmisiä, jotka keskustelee nykyajan asioista. Mä olen tosi harmissani, jos didease on eronnu.
- jepsukka
ei se mitää pahoinpidelly. ne mustelmat tuli crssfitistä. Oisko Natasta tullu lesbo?
- No jo on
Sus siunakkoon
- huhhu
http://www.lily.fi/blogit/white-trash-disease/tuhat-ja-yksi-syyta-blogimuuttoon
tuolta kun lukee pari ekaa kommenttia niin syy eroonki on melko selvä... :) ketään ei hakata ja kukaan ei ole muuttunut yllättäen lesboksi..- liibalaav
sarkasmi lienee tuntematon käsite?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696