Veto aaltoilee kaupunkiajossa siis tyhjäkäynti- 4000 rpm välillä 1-3 vaihteilla tiellä ei ongelmaa huomaa. Kaasuttimet puhdistettu ja synkronoitu ja seoksen saantia lisätty . Vaihdoin myös bensapumpun kärjet,mikään ei ole muuttunut mihinkään suuntaan paitsi ryypyn tarpeen väheneminen. 70tlm ajettu. Ongelma ei ole suuri mutta riittävän ärsyttävä . Muuten pelaa hienosti ja mukavan avara ajaa. Taitaa olla vaihto bmw 1200 tai triumphin vastaaviin malleihin pakollinen ellei löydy pulmasn ratkaisua. On ollut V2 koneinen ennenkin ja pelasi ehdottoman upeasti nykimättä tippaakaan.
Aaltoileva varadero 1000 v, 2001
Aaltoilu ärsyttää
1
215
Vastaukset
- Rasvanäpp1
Yleensä tuo tyhjäkäynnin aaltoilu johtuu ilmavuodosta kaasarissa tai imukaulalla. Pelittää hyvin kun antaa kaasua, mutta tyhjäkäynnillä hyvinkin pieni ilmaylimäärä saa kierrokset vaihtelemaan.
Testaa imukaulojen kunto ruiskuttamalla Brakleenia päälle. Jos vuotoa on, niin kierrokset nousee. Toinen mahdollinen on kaasuläpän akselin vuoto. Hörsii sieltä ilmaa ja/tai kaasuläppä ei sulkeudu kunnolla väljän akselin takia. Läppäakseleissa voi olla vaihdettavat o-renkaat tiivisteinä ja ne ovat kovettuneet tai rikkoutuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687