Haluaisin kokeilla homoilua

puhdas ATM

Ongelma on vain se, että en halu kokeilla sitä minkään homon kanssa. Pelkään saavani homoilta niiden homotauteja.Haluaisin kokeilla homoilua toisen kaltaiseni PUHTAAN ja kokemattoman AT-miehen kanssa jolla ei varmasti olisi mitään hirveitä tauteja.

Jos kerta naiset eivät pidä minusta niin miksi en teki sitä toisen mihen kanssa?

40

2969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulos kaapista

No ehkä sä oot sinkku, koska oot oikeesti kiinnostunut miehistä koko ajan ja nyt sä vasta myönnät sen? Turha aina naisia syyttää.

• Jos sä haluut

kokeilla homoilua sä olet homo itsekin. Sullakin siis voi olla "homotauteja"

• Homous voi tarttua

• Hih : ).

• Exit only

Ap on joku homo, joka yrittää scorettaa neitsytpersettä.

• kokeilumielellä

Voisin ehkä panna sua peppuun. Ite oon hetero.

• Heterojuna

Voitais tehdä juna? Ihan hetero minäkin ;)

• kokeilumielellä
        Heterojuna kirjoitti:

Voitais tehdä juna? Ihan hetero minäkin ;)

Käyhän tuo, mutta minä olen sitten takimmainen vaunu. Häviäjä joutuu etummaiseks :D

• Juna tsuk tsuk tsuk
        kokeilumielellä kirjoitti:

Käyhän tuo, mutta minä olen sitten takimmainen vaunu. Häviäjä joutuu etummaiseks :D

Haalitaan vielä pari kaveria mukaan niin voidaan tehdä ympyrä, eikä kukaan tunne jäävänsä ulkopuoliseksi kun jokaisella on muna perseessä.

• Homoilu on

sairasta.

• Analisti.

Ihan samalta tuntuu sekä naisen että miehen perseen jyystäminen.

• Ehkä fyysisesti
        Analisti. kirjoitti:

Ihan samalta tuntuu sekä naisen että miehen perseen jyystäminen.

mutta ei henkisesti

• gloryhole_dementia
        Ehkä fyysisesti kirjoitti:

mutta ei henkisesti

Ei ole olemassa mitään "henkistä".

• Juna kulkee vaan

Ja juna kulkee vaan kulkee...

• real straight virgin

Ei käy. En ikinä suostu homoilemaan.

Kaikenlisäksi tuollaiset ehdotukset vaikuttavat olevan homon tekstiä, joka pitää muita vähä-älyisenä. Pitää nimittäin olla aika vajaaälyinen joka kahta sekuntia kauemmin uskoo tarinaasi.

Suosittelisin että kun kerta olet homo pitäydyt vain toisissa samanlaisissa niin tällaisilta säälittäviltä episodeilta vältytään. Missä on itsekunnioituksesi?

• pretty straight

Ite olet tyhmä, niinkuin tuntuu moni muukin olevan tällä palstalla. Mikä helvetti siinä on, että ihmiset tuntuvat luulevan, että on vain heteroita tai sitten homoja? Ei sellainen bi-vaihtoehto tullut mieleenkään?

Moni heteromies itseasiassa meinaan on ainakin hiukan bi. Ite olen sellainen. Miehet ei normaalisti oikeasti edes kiinnosta, vaan naiset. Mutta jotain söpöä pojua voisin vähän laittaa pebaan jos tulisi sellainen tilanne. Itseäni ei kiinnosta kalua ottaa mihinkään reikään.

• real straight virgin
        pretty straight kirjoitti:

Ite olet tyhmä, niinkuin tuntuu moni muukin olevan tällä palstalla. Mikä helvetti siinä on, että ihmiset tuntuvat luulevan, että on vain heteroita tai sitten homoja? Ei sellainen bi-vaihtoehto tullut mieleenkään?

Moni heteromies itseasiassa meinaan on ainakin hiukan bi. Ite olen sellainen. Miehet ei normaalisti oikeasti edes kiinnosta, vaan naiset. Mutta jotain söpöä pojua voisin vähän laittaa pebaan jos tulisi sellainen tilanne. Itseäni ei kiinnosta kalua ottaa mihinkään reikään.

Niin, ihan tyhmä olen, kun en anna pyllyä. ;(

Eihän sinua kukaan lopulta estä homoilemasta vaikken minä siihen suostukaan. Homoja on maailma täynnä sinunlaisillesi. Ärsyttää vaan että nykyaikana on mahdotonta välttää seksuaalista häirintää, joka tulee toisilta miehiltä, kun kaikki ovat jotain halvatun bi-curiouksia jotka haluavat nussia kaveria saunaillassa pyllyyn.

• Kaikki?
        real straight virgin kirjoitti:

Niin, ihan tyhmä olen, kun en anna pyllyä. ;(

Eihän sinua kukaan lopulta estä homoilemasta vaikken minä siihen suostukaan. Homoja on maailma täynnä sinunlaisillesi. Ärsyttää vaan että nykyaikana on mahdotonta välttää seksuaalista häirintää, joka tulee toisilta miehiltä, kun kaikki ovat jotain halvatun bi-curiouksia jotka haluavat nussia kaveria saunaillassa pyllyyn.

Itselleni ei mies(kään) ole koskaan ehdottanut mitään, mutta minä olenkin ATM.

• syvään juurtunut

Aloittajalla on joku ihme pakkomielle siitä, että jokainen voi tuosta vaan vaihtaa seksuaalista suuntautumistaan. Se on kuitenkin niin syvällä ihmisessä,että sitä ei noin vain vaihdeta. Homosta ei voi tulla heteroa eikä heterosta homoa.

Biseksuaalit ovat samalla tavalla ihan oma lajinsa. Kuka tahansa ei voi ryhtyä myöskään biseksuaaliksi tuosta vaan. Biseksuaalit tuntuvat kuvittelevan että kaikki ovat heidän kaltaisiaan, aivan kuten tämän ketjun aloittaja kuvittelee.

• Niin ja lisäksi

homoilu on sairasta ja moraalitonta

• 432643262623236t
        Niin ja lisäksi kirjoitti:

homoilu on sairasta ja moraalitonta

Pitäsikö homoksi syntyneiden (homoksi synnytään samalla tavalla kuin synnytään vaikka ruskeasilmäiseksi) sitten elää elämänsä selibaatissa, koska joku hetero ei kestä ajatusta samaa sukupuolta olevien välisestä rakastelusta? Tasa-arvon nimissä pitää varmaan harkita myös heteroseksin kieltämistä?

• Oletko tyhmä
        432643262623236t kirjoitti:

Pitäsikö homoksi syntyneiden (homoksi synnytään samalla tavalla kuin synnytään vaikka ruskeasilmäiseksi) sitten elää elämänsä selibaatissa, koska joku hetero ei kestä ajatusta samaa sukupuolta olevien välisestä rakastelusta? Tasa-arvon nimissä pitää varmaan harkita myös heteroseksin kieltämistä?

Heteroseksi on normaalia ja luonnollista.

• s325325325
        Oletko tyhmä kirjoitti:

Heteroseksi on normaalia ja luonnollista.

Niin, mutta entä jos ei voi sille yhtään mitään, että naiset eivät kiinnosta pätkääkään vaan mielenkiinto kohdistuu toisiin miehiin? Varmasti suurin osa homoista käynyt vaiheen, jossa oma homous vituttanut ja paljon. Pitäisikö homojen siis elää elämänsä onnettomana ilman seksiä?

Tuut multa kysymään olenko tyhmä, vaikka tuota pitäisi kysyä nimenomaan sinulta.

• homo kokeilia

olisin ehkä kiinnostunut olen 16v poika

• 14+12

Laita sormi hanuriin. PIM, olet homo.

• penaz1o

oon 68 haluasin samaa oon myös terve,,,,,,eka kerta ois varmaa kivaa

• PENAZ3

OLEN 65 EN OLE OLLUT OLLUT KOSKAAN HOMOSUHTEESS,MUTTA HALUSISIN,,VOISI OLLA KIVAA,,,,,,

• PENAZ10

JOS HALUAT ET JÄÄ KYLMÄKSII

• PENAZ10
        PENAZ10 kirjoitti:

JOS HALUAT ET JÄÄ KYLMÄKSII

QIS KIVAA OSAAN IMEÄ,,,,,,,,,MYÖS PYLLYÄ

• penaz10
        PENAZ10 kirjoitti:

kiinnostaako ?

• kusi559
        penaz10 kirjoitti:

kiinnostaako ?

ei näköjään kiinnnosta ?????????

• pehaz19
        penaz10 kirjoitti:

kiinnostaako ?

kiinnostaa,,,,,odotan

• Anonyymi
        PENAZ10 kirjoitti:

Sama juttu. En ole kokeillut. Voisi olla lämmin kokemus

• Baloun

Kiinnostaa, lisää tätä, kiima nousee samaan tahtia erektion kanssa.

• Mies-21v

Kukapa ei, lähes kaikki miehet haluaisivat lykkiä edes kerran elämässään toisiaan kakkoseen jos se vain olisi yleisesti hyväksyttyä.

Naisethan omaavat lähes aina myös kokemuksia toisten naisten pilluista. Moni mies elää kaksoiselämää ja nussii vaimolta salaa toisia miehiä.

• pimppaloora

Itselle suoritettuna mies nauttii fysiologisesti anaaliseksistä enemmän kuin nainen.
      Miehen g-piste on n. 5 cm syvyydessä pepussa (eturauhanen) ja sitä stimuloimalla orgasmi on kuulemma järisyttävä kokemus. Naisella ei pepussa ole samanlaista kohtaa.

Mä olen seurustellut kolmen miehen kans, jotka tykkäs peppuseksistä myös heille itselleen suoritettuna. Yhden kanssa käytettiin jopa sträpperiä. Kahden muun kanssa on ollut pienempiä välineitä (helmet, tappi, sormisauva tai vaan sormi).
      Suihin ottaessa vaan jotain peppuun (tietysti vain miehen omasta halusta) on kyllä muutaman kerran ollut kuulemma tajunnanräjäyttävä kokemus.

Älkää tuomitko jotain mistä ette tiedä mitään.
      Ja jos olette yhtään uteliaista ja avoimia seksin suhteen, kokeilaa seuraavan kerran vaikka itsellenne suihkussa. Luonnollisesti suolessa ei tarvis olla tavaraa tulollaan, eli tyhjennys. Suihkuun ja saippuaa (tai suihkuöljyä jos on) käsiin. Toisen käden sormi peppuun ja toinen runkkaa samalla. Tän voitte tehdä kotona kenenkään tietämättä niin ei tarvi pelätä sitä homoleimaa.

Opetelkaa avoimuutta niin opitte nauttimaan enemmän ja ehkä saatte naisenkin kun asenne muuttuu.
      Mä olen ainakin ollut aina ihan innoissaan jos mies on itse ehdottanut sitä mulle, tai ehdottanut mitä tahansa uutta!

• Anonyymi

Tämä on ätmi-vastainen provo ja kirjoitettu jonkun feministin toimesta

• Anonyymi

Kaiken leviämisen teoriaa oppii noudattamalla lakia.

• Anonyymi

haluuko joku tulla homosteleen alajärvelle :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4053
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2331
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      150
      2083
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1282
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1240
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1122
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1082
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe