Zara?

mamele

Minkäläinen on Zara-nimi teidän mielestä? Olen ihastunut tähän, meidän pikkuinen on ulkomaalaistaustainen ja tummatukkainen todennäköisesti.. se Zara olisi hiukan eksootinen ja ihana! Se tarkoittaa "aamunvalo" heprean kielellä!

Zara Emilia
tai Zara Pauliina

Mutta muistuttaako se Zara-vaateliikkeen? Onko alkukirjain liian eriläinen? Sara olisi turvallinen vaihtoehdo, mutta minusta on liian tavallinen... Apua!

10

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä vikaa Saarassa?

No on kyllä taas näitä erikoisuudentavoittelu nimiä. Zara Pauliina, ei hyvää päivää.
      Zorro mulle tulee mieleen, ei kovin tyttömäistä.

• Liha-pulla

Olkoon ipana vaikka marsilais taustainen, Suomessa annetaan SUOMALAISIA nimiä!!!!!!!

• ehdotuksia_

Siri sopisi paremmin tänne esim.

Siri Pauliine

• Razandra

Zara käy toiseksi nimeksi/välinimeksi jotenkin, mutta etunimenä kyllä vähän outo... Varsinkin Zara Pauliina kuulostaa ihan hullulta!

Olisiko Sandra mitään? Tai Saida, Seidi..?

Sandra Emilia
      Saida Olivia
      Seidi Pauliina

• tiedoksi vaan

Saida ja Seidi on kyllä vähän afrikka-arabia linjaa ja Sandra Emilia ruotsalainen.

• mamele

Siri = puhelimen osa
      Saida, Seidi = ok, mutta ei ehkä minun korville :(
      ja Pauliina-nimi ei ollut minun ehdotus :)

Jos toisaalta aikuisella olisi nimi Zara, mitä ajatelisitte? Onko aikuiselle liian outo nimi? Onko tämä nimi semmöinen, ettei sovi vauvalle, mutta aikuiselle käy?

• Böö! Pelästyitkö?

ittelläni tulee Zara vaateliike mieleen ekana...

• entäs nämä

Sarissa tai Sarinna

• T4NSKUU

Pitkä aika keskustelusta, mutta me annoimme nimeksi: Zara Josefina, ja on musta täydellinen nimi tytölle, ei hyvää päivää taas näitä kommentteja, nimi mukautuu ihmiselle sitä mukaa ku siihen tottuu! Omia mielipiteitä löytyy , kuten just, omasta mielestä Zara on yks parhaita! :)

• n1k11

Eikö Sara tai Tara olisi parempi vaihtoehto? Toimisi paremmin suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      203
      5958
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2695
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      1972
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1387
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      34
      1262
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe