Minkäläinen on Zara-nimi teidän mielestä? Olen ihastunut tähän, meidän pikkuinen on ulkomaalaistaustainen ja tummatukkainen todennäköisesti.. se Zara olisi hiukan eksootinen ja ihana! Se tarkoittaa "aamunvalo" heprean kielellä!
Zara Emilia
tai Zara Pauliina
Mutta muistuttaako se Zara-vaateliikkeen? Onko alkukirjain liian eriläinen? Sara olisi turvallinen vaihtoehdo, mutta minusta on liian tavallinen... Apua!
Zara?
10
1136
Vastaukset
- Mitä vikaa Saarassa?
No on kyllä taas näitä erikoisuudentavoittelu nimiä. Zara Pauliina, ei hyvää päivää.
Zorro mulle tulee mieleen, ei kovin tyttömäistä. - Liha-pulla
Olkoon ipana vaikka marsilais taustainen, Suomessa annetaan SUOMALAISIA nimiä!!!!!!!
- ehdotuksia_
Siri sopisi paremmin tänne esim.
Siri Pauliine - Razandra
Zara käy toiseksi nimeksi/välinimeksi jotenkin, mutta etunimenä kyllä vähän outo... Varsinkin Zara Pauliina kuulostaa ihan hullulta!
Olisiko Sandra mitään? Tai Saida, Seidi..?
Sandra Emilia
Saida Olivia
Seidi Pauliina- tiedoksi vaan
Saida ja Seidi on kyllä vähän afrikka-arabia linjaa ja Sandra Emilia ruotsalainen.
- mamele
Siri = puhelimen osa
Saida, Seidi = ok, mutta ei ehkä minun korville :(
ja Pauliina-nimi ei ollut minun ehdotus :)
Jos toisaalta aikuisella olisi nimi Zara, mitä ajatelisitte? Onko aikuiselle liian outo nimi? Onko tämä nimi semmöinen, ettei sovi vauvalle, mutta aikuiselle käy?- Böö! Pelästyitkö?
ittelläni tulee Zara vaateliike mieleen ekana...
- entäs nämä
Sarissa tai Sarinna
- T4NSKUU
Pitkä aika keskustelusta, mutta me annoimme nimeksi: Zara Josefina, ja on musta täydellinen nimi tytölle, ei hyvää päivää taas näitä kommentteja, nimi mukautuu ihmiselle sitä mukaa ku siihen tottuu! Omia mielipiteitä löytyy , kuten just, omasta mielestä Zara on yks parhaita! :)
- n1k11
Eikö Sara tai Tara olisi parempi vaihtoehto? Toimisi paremmin suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997