Taas kerran taattua pa*kaa. Miksi näiden ohjelmien käsikirjoittajat ei vaivaudu edes yrittää tekemään näistä uskottavia.
"Kalevilla on taskussa pyörinyt mustekynä mistä pitäisi nyt päästä eroon."
"No me hoidetaan!"
-Mulla on tässä vitosen mustekynä, vaihdatko ne noihin 50$ aurinkolaseihin?
-No mikä ettei!
-Mulla on tässä 50$ aurinkolasit, vaidatko ne tohon 300$ älypuhelimeen?
-Ilman muuta! Aurinko paistaa niin pahasti ettei tätä näe yhtään näpytellä!
-Mulla on tässä 300$ älypuhelin, vaihdatko sen tohon tonnin läppäriin?
-Kysytkin vielä! Eihän tätä rotiskoa jaksa enää kantaa!
-Mulla on tässä tonnin läpäri, vaihdatko sen tohon viiden tonnin skootteriin?
-Kaupat tuli! Bensa on ihan loppu eikä ole yhtään rahaa ostaa lisää!
-Mulla on tässä viiden tonnin skootteri, vaihdatko sen tohon 15 000$ autoon?
-Helposti! Tällä kelillä ajelen mielummin ilmavirran viilentämänä!
-Mulla on tässä 15 000$ auto, vaihdatko sen tohon 50 000$ veneeseen?
-Sepäs tuli tarpeeseen" Justiinsa pitää lähteä serkulla käymään ja sinne ei veneellä pääse!
-Mulla on tässä 50 000$ vene, vaihdatko sen tohon 400 000$ kämppään?
-Välittömästi! Pääsen samalla kokeilemaan uutta virveliä!
-Kalevi, sulla on uusi koti!
Vaihtokauppiaiden kuninkaat/JIM
4
584
Vastaukset
- amdfan20142
Samaa mieltä, hirveetä käsinkirjotettua paskaa.
- p'skaa
Naurattaa kuinka huonosti voi ohjelman käsikirjoittaa. Joku hyvä selitys aina löytyy ja totta kai vaihdan satasen jousipyssyn tähän 800 dollarin rasvakeittimeen, koska lähen serkkuni kanssa reissuun. Tarvitset tätä just nyt etkä voi mennä sitä kaupasta ostaan viis kertaa halvemmalla.
- methoxetamine
joo vittu mitä paskaa todellaki ;DDD Vaikka onki vanha viestiketju mutta hyvää tekstiä alottajalta,pointsit siitä!
- USA rules (not)
Kyllä on moni hyvä idea ja tosi-tv-sarja tapettu yrityksen puutteella kuten sanoit. Ihan kuin katsojien älliä halvennettaisiin. Vai onko jenkit tosiaan noin tyhmiä että näin suomalaiseen näkökulmaan pistää tarkka (joskus jopa sanatarkka) käsikirjoitus läpi josta tosi-tv on aika kaukainen käsite.
Pidemmissä tosi-tv-sarjoissa tulee takautumiakin vähän väliä ihan kuin olisi unohtanut mitä 10 min sitten katsoi. Suomalaisille tv-kanaville sen verran noottia, ettei tosi-sv-sarjojen samaa jaksoa tarvitse 3 kertaa viikossa näyttää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988