Minulla on 10cm ympärykseltään paksu kalu, mikä kondomi minulle sopisi?
Mikä kondomi minulle?
4
292
Vastaukset
- Pienelle pientä
Jos naimiseen tarvitset, niin suositus voisi olla 45 mm tai 47 mm koot, jos haluat ettei kumi irtoa vauhdissa.
- joopeti
Kyllä tuon paksuisessa normikumit pysyy. Tarkastele nyt vaikka netistä ja vertaa eri kortsuja, niillä on ympärysmitassa muutaman millin eroja. Valitse niistä kapein, niin ei sit ainkaan luiskahda pois päältä.
- ohuelle pienempää
Tarkoitit varmaan 10 cm OHUT kalu. Osta sovinnolla niitä pienempiympärysmittaisia...
Kondomin on tarkoitus pysyä koko panon ajan. - kaalimato.com
Hei,
Lisäyksenä vielä edellisiin.. Jos tuntuu, ettei kondomi pysy paikoillaan voi penisrengas auttaa pysymään sitä paikoillaan.
Terveisin
Kaalimato.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787