10kg 1 kk?

Believeinyourdreams

Onko tuo mahdollista? Jos on niin kuinka paljon pitäisi syödä päivässä? Ja onko terveellistä laihduttaa 10kg 1kk?
Pitäisikö lisätä kuinka paljon liikuntaa ? (Käyn joka toinen päivä salilla ma ke pe ja su)
Tavoitteena olisi pudottaa 20kg...
Alkupaino 80 tavoitteena 60kg
Pituuteni on 165cm
Ikää löytyy 15 vuotta.

10

4138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anabella-

Kyllä sä pystyt jos oikeesti tahdot! Mä onnistuin viime syksynä tipputtaan painoa 10kg 1,5 kuukaudessa. Mulla tavote oli alle 1000 kaloria/päivä, hiilihydraatteja alle 100g/päivä ja liikuntaa vähintään 30 min./päivä!

Tällä tavoin sain tosiaan ton kriittisen 10kg pudotettuu tosi nopeesti. Nyt sit urakka jatkuu mut vähän pienemmällä tahdilla.

Jos muuten kiinnostaa saada enemmän vinkkejä, linkkejä muille sivuille tai seurata mun edistymista niin tuu ihmeessä lukee mun blogii:
      http://mission-the-perfect-body.blogspot.fi/

Mä uskon että sä pystyt jos vaan oikeesti riittää tahdonvoimaa, tosi paljon tsemppii sulle! :))

Ja laittakaas omia blogejanne tuohon alas jos semmosia lötyy :)

• kiloklubilainen

Ei ole mahdollista eikä ainakaan terveellistä. Yhden rasvakilon laihtuminen vaatii 7000 kcal kalorivajetta, ja vaikka et söisi mitään (siihen ei pidä mennä!), maksimivaje päivässä on noin 2000-2500 kcal naisilla, miehillä enemmän.
      Terveellinen laihdutuvauhti on enintään kilo viikossa, mieluummin huomattavasti vähemmän. Silloin kilot eivät palaa heti dieetin jälkeen.

Kannattaa miettiä uudelleen miksi haluat vain mahdollisimman nopeasti kiloista eroon keinolla millä hyvänsä. Tuo toivomasi tahti ei ole käytännössä mahdollinen millään tavalla. Edes VLCD-kuureilla (Nutrilett tai vastaava) vajetta ei laihdu niin paljoa. Lisäksi ne on tarkoitettu vain aikuisille.

Liikuntaa sinulla on jo riittävästi, yhden tai kaksi salikertaa voisit ehkä vaihtaa sykettä nostavaan aerobiseen liikuntaan. Niin oudolta kuin se kuulostaakin, mahdollisimman runsas liikunta ei välttämättä nopeuta painonpudotusta lainkaan. Lepokin on tärkeää, ja painokin putoaa paremmin kun jää aikaa palautua.

• Puntarpää

Riippuu lähtöpainosta. Jos ottelupainosi on luokkaa 300 kiloa, niin jo pelkkä reipas pieraisu pudottaa painostasi 10 kiloa.

• -43 kg

Olen VLC-dieetillä tiputtanut kuukaudessa aikoinani 13 kg, ja poissa ovat pysyneet, nyt jo yli 5 v.

Lähtöpainoni tosin on _korkea_.....ja ikääkin liki 40 v

• cuba libre

Kyllä se jokin ketoosidieetin variaatio on nopein tapa pudottaa painoa. Mitä vähempi kaloreita, sitä nopeammin paino tippuu ja sitä pienempi osuus siitä pudotuksesta lähtee läskeistä. Kaikille se ei sovi, joillekin kyllä. Mikäli olet jo jojotellut aiempina kertoina, suosittelisin miettimään jotain pysyvämpää. Ketään ei vuoden päästä kiinnosta, että pudotitko painoasi kuukaudessa vaiko kahdessa vuodessa. Hitaammalla pudotustahdilla on paremmat edellytykset pysyä terveenä. Pitkät VLCD sessiot tai muut ääridieetit kun vaan eivät yksiselitteisesti ole terveellisiä, vaan voivat olla jopa vahingollisia.

• miss_vaitiny

Mulla samoja tavotteita, mut aina menee mönkään.
      En vaa saa itteeni jatkamaa sitä kahta viikkoo kauempaa ja sit oonki taas samassa pisteessä.. vituttavaa ..

Haluun et kaikki tapahtuu heti ja heti :D ja oon kärsimätön ..
      Tarttee motivaatioo enempi ..:( vaikeaa ..
      Mut tsemppii ... kaikki pystyy, jos haluu :) mut äääh .. en saa ees itteeni niskasta kiiiinni :((

• cuba libre

Koita tutustua kroppaasi sekä sen vaatimuksiin paremmin. Miksi syöt sitä mitä syöt, miksi on pakko änkeä niitä partakoneenteriä kun olisi parempaakin tarjolla?

Syömiskäyttäytymiselle taitaapi usein olla ihan ravintotarpeihin perustuva syy. Siksi esimerkiksi jättämällä lounaat naurettavan pieniksi usein kömmähtää homma iltasuklailuksi. Vajeet ovat sen verran kovia silloin ja siten himojen lisäksi vielä kova nälkäkin päällä.

Tutustu murkinoihin, mitä syöt nyt ja että miten niitä voisi muuttaa. Voisiko jotain jätää pois? Jos ei, niin sitten vähemmälle ja jotain terveellisempää kunnolla lisukkeeksi. Etenkin kasviksilla on iso rooli painonpudotuksessa, muttei nekään välttämättömiä ole.

• didididid

voisin kertoa oman kokemukseni.

Alkumitat 160cm/70kg.

Olin aluksi 10 päivän vesipaastolla (puhdistin kehon paskasta ja sain hyvän alun). Kiloja lähti n.5-6kg.( joo osa nesteitä, tiedän!)

sen jälkeen jatkoin 31 päivää eli kuukauden verran terveellisellä, proteeinipitoisella ruokavaliolle hyviä rasvoja. Söin n. 2-4 krt päivässä tosi vähän. Esim:

Aamu: omena rasvaton maitolasi
      päivä: salaatti missä vähän tonnikalaa vedessä, vihreäsalaatti, tomaatti, kurkku...rasvaton maito
      ilta: porkkana ..rasvaton maito

ja tietty vitamiineja, rasvaton maito jokaisella aterialla ja paljon vettä! ja kyllä olin siis paaston jälkeen 64kg about.. ja tuon kuukauden jälkeen 54kg...eli 10kg lähti...

nyt tuosta on aikaa. paljon kiloja tullut takaisin? 2 kg!!!

miten? .. paaston dieetin jälkeen muutin pysyvästi terveelliset elämäntavat. syön normaalisti n. 4-6 krt päivässä. proteiinia paljon, hitaita hiilihydraatteja, marjoja, kasviksia...

Eli 1 kk pystyy laihtumaan sen 10kg ( jos ei ole mitat mitään 160/40) silloin se voi olla jo vaikeampaa.. mutta jos olet normaalipainon ylärajoissakin..silloinkin 10kg onnistuu!

• Anonyymi

Moi onks kukaan täällä 2025? Mä oon 13v ja 157cm ja painan 70kiloa joka on aivan liikaa😔 mun tavoite ois 55-58kg!!!!! Mun on ihan pakko laihtua ennen kesää!!! Nyt en halua kuulla mitään ”syö terveellisesti ja liiku paljon nii laihdut kilon viikossa” haluan laihtua kuukaudessa ainakin 10kiloa!!! Jos oon syömättä kuukauden ja syön vaa purkkaa ja vähä hedelmiä ja käyn lenkeillä niin laihdunko edes 10kiloa kuussa?? Pliis joku on 2025 täällä?!?!? Pliis joku vastaa mulle!!!

• Anonyymi

Ei ole mahdollista. Jos haluat sairaalaan ruokaletkuun niin onnea sille tielle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe