voiko olla ärsyttävämpi serkku poika ja mutsi joka hyysää sitä

otzu23pro

Voiko olla tylsempää. Oma mutsi pitää serkku poikaa (kulta poikana).
mulle ei voida ostaa 20euron pelii mut serkku pojalle ostettiin 400e sähkö mopo, nekin sähkömopo rahat meni mun säästöistä, jotka olin säästänyt omaa mopoo varten. sitten kun sain kerttyä uudestaan mopoo varten tarvittavat rahat niin ostin mopon. mopo oli mulla 2 viikkoa ehjänä kunnes serkku poika keksi tunkea kiviä sen kaasariin. Huusin siitä serkku pojalle jonka jälkeen mutsi tuli valittaan mulle et ei atelle(serkku pojalle) saa huutaa .joudun itte ostaan uuden kaasarin mopoon :(.
Itte keräilen auto pienois malleja. serkku poika tuli yöks meille. 3 neljästä autosta oli rikottu (yhden päivän aikana) ........niin ja toi sähkömopo oli nimipäivä lahja.... mut mitä synttäri lahjaks HUOM:: Atte on 5vuotta vanha ja kaikki mitä se teki oli mutsin mielestä kuulemma (vahinkoja) I HATE THAT KID

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittumitäpaskaa

Jos mul olis tollanen serkku kolkkaisin sen ja heittäisin pussis jokee. Täys kusipää sun serkku sanon mie perkele!

• ihme juttui

ehkä sua ny vituttaa mut miäti sitä kaiken lapsena saanutta attee sit aikuisena... o muute iha vitu paska tulevaisuu

• otzu23pro
        ihme juttui kirjoitti:

ehkä sua ny vituttaa mut miäti sitä kaiken lapsena saanutta attee sit aikuisena... o muute iha vitu paska tulevaisuu

niin... mut ärsyttää niin v...s.i se p aska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      165
      4347
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2504
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1173
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1142
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      116
      862
    Aihe