Voiko olla tylsempää. Oma mutsi pitää serkku poikaa (kulta poikana).
mulle ei voida ostaa 20euron pelii mut serkku pojalle ostettiin 400e sähkö mopo, nekin sähkömopo rahat meni mun säästöistä, jotka olin säästänyt omaa mopoo varten. sitten kun sain kerttyä uudestaan mopoo varten tarvittavat rahat niin ostin mopon. mopo oli mulla 2 viikkoa ehjänä kunnes serkku poika keksi tunkea kiviä sen kaasariin. Huusin siitä serkku pojalle jonka jälkeen mutsi tuli valittaan mulle et ei atelle(serkku pojalle) saa huutaa .joudun itte ostaan uuden kaasarin mopoon :(.
Itte keräilen auto pienois malleja. serkku poika tuli yöks meille. 3 neljästä autosta oli rikottu (yhden päivän aikana) ........niin ja toi sähkömopo oli nimipäivä lahja.... mut mitä synttäri lahjaks HUOM:: Atte on 5vuotta vanha ja kaikki mitä se teki oli mutsin mielestä kuulemma (vahinkoja) I HATE THAT KID
voiko olla ärsyttävämpi serkku poika ja mutsi joka hyysää sitä
otzu23pro
3
190
Vastaukset
- vittumitäpaskaa
Jos mul olis tollanen serkku kolkkaisin sen ja heittäisin pussis jokee. Täys kusipää sun serkku sanon mie perkele!
- ihme juttui
ehkä sua ny vituttaa mut miäti sitä kaiken lapsena saanutta attee sit aikuisena... o muute iha vitu paska tulevaisuu
- otzu23pro
ihme juttui kirjoitti:
ehkä sua ny vituttaa mut miäti sitä kaiken lapsena saanutta attee sit aikuisena... o muute iha vitu paska tulevaisuu
niin... mut ärsyttää niin v...s.i se p aska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1654347Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862