Itse en kykene runkkaamaan esari alhaalla, pakko olla aina välissä.
Tein kumihanskasta masturbointi välineen mutta en pysty käyttämään sitä ellei ole esari välissä. Tulee sellainen ns. vihlonta ja seisokki laskee heti.
Mitenkä pystyn harrastamaan seksiä naisen kanssa tälläisen ongelman kanssa, koska silloin esari on väkisin alhaalla.
Kiitos.
Esari alhaalla runkkaaminen
5
698
Vastaukset
Nou hätä
Pesä on kuitenkin märkä ja pehmeä, joten mitään kipua et tule tuntemaan. Ihan eri vedellä kuivalla kädellä tai hanskalla. Ei muuta kuin kokeilemaan naista niin hyvin se menee.
- Hesari ylhäällä
Kokeilehan vaihteeksi Hesaria tai jopa Keskisuomalaista.
- Kätten ja koloon
Kun eka kerran sain ihan oikeaa naista ja vieläpä neitsyttä, esinahka rullaantui taakse ja minulta tuli heti. Pikkuhiljaa alkoi mällit pysymään sisällä ja tavara laajeta. Ei enää sattunut yhtään kaluun ja nainti pitkittyi.
Käteen olin vedellyt jo vuosia esinahka päällä mutta panojuttu sai sen liukumaan taakse. Märkä kolo ei sattunut pitemmän päälle lainkaan vaan esinahka takana tuntui aina vaan paremmalta.
Vetelen edelleen käteen mutta esinahka pysyy päällä. Kerran nainen runkkasi esinahka takana ja sattui aikalailla. En kuitenkaan uskaltanut sanoa mitään vaan annoin tulla hänen käteensä. Hyvää teki niinkin vaikka siitin olikin hellä sen jälkeen.
Odottelet vain naista niin kyllä se siitä. - parempi ilman esaria
Poistatin esarin nelikymppisenä ja nyt reilut 15 vuotta olen nautiskellut kaikenlaisesta seksistä enemmän. Hygieniahaitat väheni ja elämänlaatu koheni. En kaipaa esaria todellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154