5 kpl syntyneet pentuja 2 musta poika 2 musta tyttöä ja 1 valkoinen poika. luovutus vko 35 26.8 alkaen isä rek kissa äiti norjalainen ei rek kissa. luovutetaan eläinlääkäri tarkistamana ja usesesti madottuna ja pentu pakkaus mukana. hinta 400e varaus 100e ja loput kun luovutetaan kissa. en vasta tekstiviesteihin. soitto kiitos!
Hinta: 400
Yhteystiedot: marjuska 0445023333
O: Norjalaismetsän kissan pentuja
marjuska2ml
1
213
Vastaukset
- Kissafaktaa
Suloinen pentu, mutta 400e on kova hinta kissasta, joka ei virallisen määrityksen mukaan edes ole Norjalainen metsäkissa, vaan pitkäkarvainen kotikissa. Mikäli pennulla ei ole papereita, se on kotikissa. Norjalaiset ovat todella kauniita, ja olen pitkäkarvaista kissanpentua etsinyt, mutta mikäli pentua ei voi edes näyttelyssä käyttää, taidan etsiä paperittoman kotikissan joita löytyy puolta halvemmalla. Tämä ei siis mitään päänaukomista, fakta vain on, että paperiton rotukissa ei ole rotukissa, vaan tavallinen kotikissa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164