Uusi Korisen S80 toiminta ja yms

Volvo, hyvä auto

mro, itse olen aika paljon kiinnostunut tuosta uusikorisesta s80 , ja nyt unohetaan se vanhakorinen vaan uusikorisesta on kysymys.

Sillä meinasin jossain vaiheessa hankkia tuota ehkä noin 06-08 vuotista 2.5T moottorilla mutta kaverini sanoi että hänen kaverinsa ovat muka sanoneet että heillä moottorit eivät kestä ja kaikenlaista vikaa löytynyt.
¨
Sanoin itse että jaa no tuota en kyl oikein usko kun eihän Volvolla ole moottoripuolella ollut koskaan mitään vikaa vai (onko) ???

Sitäpaitsi eiköhän saksalaisissa ja muissakin ole vikoja yhtäpaljon. Omalla kaverillani toki on Honda Civic -04 että liekkö kateellinen kun ei ole varaa Volvoon vai miten :)

5

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämis

Kaverin kaverin kavereiden kaveri kertoi sitä ja tätä.. Lopetin lukemisen tähän.

• Volveria

08-mallisella on tullut ajettua mittariin siinä olleesta 52 t:sta nykyiseen 103 tuhanteen, vähän yli kaksi vuotta ollut minulla. Normihuollot tehty, lampunvaihtoja (joista ajovalovaihto piti tehdä liikkeessä) lukuunottamatta ei mitään vikaa. Ko. auto (2,5T, automaatti) on kohta myynnissä, uusi on tilauksessa (nokivasara vaihteeksi).

• Volvo, hyvä auto

Niin joo no höpinät on höpinöitä, ehkä kuitenkin vois S80 hankkia kun ekana mielessä oli chrysler 300C mutta ehkä se Volvo on järkivalinta ja muutenkin :D

• viisaan neuvo

No ensinnäkin 2.5 T on todella kestävä moottori.
        Toiseksi 300C on yksi vikaisempia autoja mitä voi ostaa. Se on iso auto pienen auton alustarakenteilla ja normi jenkkiviimeistelyllä.
        Volvo on hyvä valinta.

• Volvo, hyvä auto

Mietin vielä että olisiko parempi ostaa vanhakoppanen vai uusikoppanen volvo s80 mutta toisaalta , eikai ole epäilystäkään koska eikös uusi koppasessa kaikki ole parempaa vanhaa verrattuna vai kuinka , onko tietoa :)

toisaalta uusi s80 on tehty mondeon pohjalevylle ja kun ei ole aito volvo niin sanotaan sitä ns humpuuki volvoksi mutta taitaa sekin toimia hyvin ja sillä ei ole

kyllä minulle mitään väliä , en tiedä kuitenkaan kumpi on hienomman näköinen :)

kiitoksia vastauksista ja tää ei todellakaan oo provo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6204
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5693
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3214
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    Aihe