Olen ikävöinyt kohta kaksi viikkoa takaisin Alanyaan!! Rakastuin päätäpahkaa - minä, kyyninen ja kriittinen pohjolan tyttö! Voiko ihanampaa kuvitella kuin katsella tummiin silmiin ilta-auringon hiljaa hiipuessa horisonttiin.. Aaltojen pauhatessa rantaan.. Voi, milloin pääsen takaisin - ensi kesänä, ehkä.. jos rakkaani odottaa minua siellä, kesäparatiisissani!
Tessa
(p.s. muistaako kukaan Alanyassa sijaitsevan discon Robin Hoodin yläkerran henkilökuntaa?)
Sydän & sielu Alanyan rannoilla
3
1056
Vastaukset
- ei kai taas!
että näitä sit riittää! Eikös tuo RobinHoodin
henkilökuntapuoli ole käsitelty jo tuhanteen kertaan.
Kohta on jo varmaan työvuorolistatkin täällä sivuilla!- joo
Voisi sekin joukkio käyttää tätä palvelua ihan vaan yleisenä tiedotuskanavana.
Ketjun avaajalle: kyllä se siellä sua odottaa, jollei sitten ole löytänyt nopeampaa reittiä Suomeen.
Täällähän näitä sitten puollustellaan: Mennään naimisiin jne. Naimisiinmeno ei takaa vielä kansalaisuutta, mutta se lapsi se jo tuo. Sitten käy tumma viuhahdus ja heebo katoaa varjoihin. Vain hampaat näkyvät hetken. Näin kävi kaverilleni. Sain hänelle: tyhmä olit, ja hän myönsi
- cha cha
ihan kun olisin ton itte kirjottanu... paitsi sen lopun mutta mullakin kauhee ikävä sinne ja mun rakasta. kun "kaikki" kirjottaa että turkkilaiset miehet on sellasia paskoja ja niin edelleen, mut jos jotkut on niin ei se tarkota että kaikki olis... kyllä suomessakin on varmasti paskoja miehiä, muttei sekään tarkoita että kaikki olisivat. pitää osata vain valita oikein ;)
i love alanya...!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747