Akun vaihto?

DIYS

Järjestelmäraportista selviää, että akussani on 175 lataussykliä jäljellä. Ilmeisesti kone lakkaa lataamasta viimeisen sallitun lataussyklin jälkeen. En aio vieda kalliiseen mac-huoltoon akun vaihtoon. Osaako kukaan neuvoa, kuinka se tehdään itse? Kone on MacBook Pro 2,4 GHz Intel Core i5 4Gt 1333 MHz DDR3 (Mac OSX versio 10.7.5)

4

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Tuota, mun raporttini ei kyllä kerro jäljelläolevien latauksien määrää, tehtyjen syklien määrän kyllä. Niitä on 185. Eikä pidä paikkaansa, että latauksien määrän täyttyä latauksen loppuisivat. Mistä olet saanut moisen käsityksen, että syklien määrä olisi rajattu?

Miten kauan kone käy avulla nyt? 3, 4 vai 5 tuntia?

• DIYS

Ahaa, hyvä tietää. Kuulin, että olisi sellainen ohjelma maceissä, että tietyn latausmäärän jälkeen ei enää lataa. Siitä ilmeistyi vissiin päivityskin joka poisti kyseisen ohjelman, koska niin moni joutui viemään koneen huoltoon, mutta huolloksi riitti vain koodin purku. En tiedä kuinka kauan käy ilman virtalähdettä. Olisikohan tuon 4-5 tuntia. Hiukan riippuu mitä koneella tekee. Musiikinteossa ja leffan katsomisessa vienee enemmän.

• 1stMacFinn

Höpö höpö, ei mitään tuollaista akkujuttua ole ollutkaan olemassa. Joko trollaat tai sua on joku huijannut.

• gfsd

Mulla ollut 6 vuotta sama akku macbookissa. Ihan hyvin jaksaa palvella ilman seinään kytkemistäkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5743
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3234
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2600
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1856
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1759
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe