Negativen tulevaisuus???

On ollut tavallaan surullista huomata että Jonne Aaronin sooloura on potkaissut mukavasti liikkeelle. Mies on ottanut totaalisen pesäeron rokki meininkiin ja lähtenyt kulkemaan Yön viitoittamaa helppoa tietä kohti kesälavojen rahasampoa.

Missä on se omantien kulkija joka Negativen kanssa teki hienoja levyjä ja upeita keikkoja? Rahan himoko laittoi hyvän bändin naftaliiniin?

Miten nyt pärjäävät Negativen muut muusikot kun keikkoja ei ole?
Aikamoinen kusautus oli tämä Jonne Aaronin soolo viritys Negatin uskollisia muusikoita ja faneja kohtaan.

8

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjup

Onko tuo sooloura sitten rahasampo? Negativehan teki keikkoja ulkomaillakin, luulis että sieltä on saanu ihan hyvät vyffet.

Kysymysmerkki on, mitä muut ovat sitten tehneet tai mitä tulevat tekemään.

• aaron8

Sääliksi käy Negativen pelimanneja. Pelimannit luulivat että nyt aletaan tekemään uutta levyä mutta Aaronilla nousi vain elämää kusi päähän ja mies päätti ottaa itse hillot päältä ja muut poijjaat saivat marssia kelan luukulle.

• moromoromoromoro

Ainaki Jay opiskelee..

Mutta Jonnehan on sanonu et NGT on elämän projekti ja se on muutenki halunnu tehdä sen soolo juttunsa et sit ku taas on luovuutta niin negativekinn alkaa levyy tekee, niin ainaki oon ymmärtäny. :)

• morjeeeeeens

Kai nyt jokainen saa välillä pitää taukoja? Ite ainaki uskon että tauko tekee Negativelle vaa hyvää

• kariperä

tauko ei tee hyvää kuin aaronin lompakolle.
      mitä järkeä on pitää näin hyvää yhtyettä tauolla sen takia että aaron saa soittaa paskoja suomalaisia tangojaan kyläjuhlilla?
      ahneus on paskamainen tauti ja se on lopettanut monta hyvää rokkibändiä maailman sivu.

• aaronit teki oharit

AAroni on joka lehdessä nyt. Tuskin palaa Negativea tekemään paskalla liksalla.
      Paskamainen temppu silti Negativen muille jäsenille.Osoittaa mite omahyväinen tämä aaroni on.Raha vain mielessä ja torttu.

• negative4ever

Joo alottajaki oot ihan tosifani....

Mun mielestä Jonne Aaronin (

• negati

laita mulle mailia negative4ever.

ois nasta jutella negativesta kun tuntuu et kaikki on unohtanut bändin ja puhuvat vain jonnesta.

noiman@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe