Kuka täällä Outokummun alueella kerää romuautoja ja metallia? Jos tiedätte niin laittakaahan tähän numeroita ylös!
Romuautot, Romurauta ja Metalli
21
1594
Vastaukset
- damdamdim
Joutas nuo romut nopeasti pois tuolta pihalta lojumasta
- Anonyymi
Kaupunki kerää pääkadulle hajonneet autot - se katu tehtiin ihan sitä varten, jotta särkymisiä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki kerää pääkadulle hajonneet autot - se katu tehtiin ihan sitä varten, jotta särkymisiä tulee.
Minulla on ollut sähköauto jo usean vuoden ei ongelmia. Vanhat bensa dieselit voi jo romuttaa pari vuotta aikaisemmin niin meidän sähköautoilijoiden tarvitsisi kärsiä saasteista kun käymme K-kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut sähköauto jo usean vuoden ei ongelmia. Vanhat bensa dieselit voi jo romuttaa pari vuotta aikaisemmin niin meidän sähköautoilijoiden tarvitsisi kärsiä saasteista kun käymme K-kaupassa.
Saat vielä kärsiä dieselin tuoksua ja ajaa pari sähköautoa loppuun ennen kun mun paku menee paaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat vielä kärsiä dieselin tuoksua ja ajaa pari sähköautoa loppuun ennen kun mun paku menee paaliin.
Olisko sulla ehjiä raidetangon palloniveliä Renaulttiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla on ollut sähköauto jo usean vuoden ei ongelmia"
Millään uudella autolla on mitään ongelmia, käyttövoimasta riippumatta. Mutta katsotaanpa sitä sinun sähköautosi akustoa tässä muutaman vuoden päästä. kun alkaa vaihto tulla eteen.
Miten "vihreää" se silloin on ja paljonko lompakosta pitää seteleitä kaivaa esille? Kyllä hymy hyytyy....
- damdamdim
Kiitoksia paljon! :)
- Anonyymi
Jos on joutavia autokajareita niin tarviin
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
Kelpo kerääjä vie, googleta huvikseen..
- Anonyymi
Eivät tunnu mitään maksavan ilmaiseksi pitäisi saada tai sitten sanovat että myöhemmin maksaa mitä ei ikinä kuulu ,vetoavat kuljetusmaksuihin . Yksi kaveri kävi tästä enosta ja maksoi käteisellä se homma toimi en vaan muista nimeä enää.
- Anonyymi
Kelpokerääjä vei pari pihalta autonraatoa mennessään ilmaiseksi. Rahaa turhaa odottaa tärkeintä on että pääsee romuista eroon, rumentavat maisemia ja maatuvat pirun hitaasti.
Googlella löytyy apuja, paikallista kerääjää ei ole tietääkseni pienten markkinoiden vuoksi.. - Anonyymi
Lupasivat maksaa metallista mutta eivät ees vastaa enää puhelimeen kun tavara on käyty . Myyn tästä lähtien romuni vain käteisellä ja maksu ennenkuin tavara menee kyytiin.
- Anonyymi
Stenan kuskit ostavat katit samalla kun vievät autot stenalle jos ne on irroitettu 👍.
- Anonyymi
Osa joensuun romustajista huijaa painoista osa romuista kipataan pois ennen vaakaa näin tehtyjä vuosia.
- Anonyymi
Omistajan on perin vaikeaa mennä sinne itse punnitsemaan, kun painot ovat niin suuria. Menee melkein arvioimiseksi kaikki. Joten väittämä saattaa olla tottakin.
- Anonyymi
Kalattomantien päässä on oikea romulaani. Ja rehellinen , tosi ystävällinen itte kauppias. Kannatta käydä ennen kuin kaupunki tyhjentää tontin.
- Anonyymi
Sekajätteeseen mahtuu yllättävän isot rautaromut kun pilkkoo tarpeen mukaan pienemmiksi.
Autoa ei pysty hautaamaan sekajätteeseen mutta paljon muuta helpolla purettavaa kyllä, onneksemme on näitä yhteiskeräyspisteitä, molokin kitoja joissa tilaa aina.. - Anonyymi
Ai kalattomantien päässä oleva piha on Molokki, saako sinne viedä romunsa kuka vaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950