Jos joku sattuisi tietämään mistä saa äitiysvaatteita kokoa 48 ja isompia niin olisin tiedosta hyvin kiitollinen :)
äitiysvaatteet 48+????
3
599
Vastaukset
- Jellona
Toivottavasti olet jo löytänyt isoja äippävaatteita. Itse olen samalla asialla, joten kertoisitko miten selvisit vaateongelmasta? Ja mistä löysit niitä?
- Janttu111
Kirjoitanpa tänne nyt jos joku vaikka sattuu painiskelemaan saman ongelman kanssa, että http://www.mamamia.fi äitiysvaatekaupasta löytyi tosi kivat XXXL kokoiset farkut. Olen etsinyt joka paikasta, netistä ja myymälöistä esim H&M
- äiti 10/2010
Itse tilasin Ellokselta äitiyshousut, oli kylläkin kokoa 46, mutta olisi siellä isompiakin ollut. Myös Missy Momissa näyttää olevan isoja äitiysvaatteita, mutta sieltä ei kokemusta ole. Kirjoita Googleen Missy Mom, niin löydät sivuston, en nyt muista suoraa www-osoitetta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797