Suurimaan kaupalta ajellessa muutama tovi kapean sillan jälkeen oon jo vuosia ihmetellyt suomalaista rohkeutta ja odotellut uutista koska traktori olisi jäänyt pudonneen katon alle:)
Kaunista maalaismaisemaa........rohkeita tekoja.....
12
1326
Vastaukset
- Ihmettelijät
Mahrakko tarkoittaa sitä kaameeta rötisköö tykkööntiien oikeellapuolen joka on ollu luhistumaisillaan jo vuosia? Eikä mitään oo tapahtunu :(
- axel3
tarttis räijäyttää...? yhteys julkisivulautakuntaan.
- kdhlk
Jämijärvi/suurimaa ja julkisivu... Antakaa mun kaikki kestää :D Yks paskan hailee joku rotisko tien varressa.
- huihai huppeli
Osoittaa vaan melkomoista SAAMATTOMUUTTA ja välinpitämättömyyttä ko. hlöiltä.
- ihmettelijä
Kyseisen talon isäntä on Jämijärven kunnanvaltuustossa. Miten voi saada kunnan asioita hoidettua jos omatkin asiat on rempallaan?
- anon1
Paha yhdistelmä ex kapiainen ja kepu. Kuka nyt omaa puoluekaveria Jämijärvellä voisi "käräyttää".
- ihmettelijä_
Kunnanvaltuustossa olevilla on eri oikeudet kuin muilla!!! Että ei muuta kuin seuraavissa vaaleissa ehdokkaaksi, niin ei tartte omien asioiden olla niin hyvällä mallilla.
- ohiajanut
Eipä tuo vielä mitään mutta kenen "kartano" on Pitkänniemen kylässä, viimeinen talo ajettaessa pyydönniemeltä kohti Jyllintietä. Pelto traktoreita täynnä ja pihamarkki kuin joku neuvostoaikainen kommuuni. Ympäristölautakunta hohoi!!!
- Muiluttaja
Ei ne pysty tekemään mitään sille, kerran yrittivät ja kunta joutuivat tuomaan lähes kaiken takasi mitä olivat vieneet, pikkasen vaan siistittiin sitten komeampaan riviin.
- Katselija2
Samaa sarjaa molemmat miehet vai? :)
- ent.jämijärveläinen
Joko tää talvi on tasannut maiseman Tykkööntien varrella?
- ajelija1
Ei ole vielä eikä mitään ole aikaiseksi saatukaan siinä se maisemaa rumentaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728