Soitin n.2kk sitten Soneralle,pyysin yhdistämään matkapuhelin ja kiinteä laajakaistalaskuni yhteiseksi paperilaskuksi.Molemmat ovat olleet jo vuosia suoraveloituksessa.En käytä,tarvitse verkkopankkia.Sanottiin että onnistuu MUTTA nyt laskujen tultua vain laajakaistalasku on suoraveloitettava ja 2.90e hintaa lisää.YLLÄTYIN ja VIHASTUIN koska:Matkapuhelin ei ole samalla laskulla eikä suoraveloituksessa enää vaan on tavallinen erill paperilasku,,joka pitää nyt itse lähettäää maksupalveluun 2e.Pitää kuulemma tehdä UUSI sopimus pankin kanssa!En soita pankkiin.En ole irtisanonut entisiä sopimuksia.Luulin säästäväni mutta tuli vain vahinkoa terveydelleni ja huolta.
Yhteislasku ei onnistunut
1
146
Vastaukset
Morjesta,
Kieltämättä tässä meillä on ollut epäselvä tiedottaminen, ja jotainhan siinä meillä meni pieleen kun sinulla ei ole edelleenkään yhteislaskua.
Jos/kun näin on niin otahan pikimmiten yhteyttä vielä uudelleen asiakaspalveluun, kyllä he saavat sen laitettua tilaukseen, ja kun laajakaistalaskutus kuitenkin on edelleen suoraveloituksen piirissä niin sen saa siirrettyä yhteislaskuun.
Kannattaapi muistaa, että suoraveloitus palveluna loppuu vuodenvaihteessa, pankit luopuvat siitä joten kannattaa alkaa miettimään jo nyt muita tapoja. Oheisen linkin kautta esimerkiksi Nordean tiedote asiasta --> http://bit.ly/13iBxZ4
Tero@SoneraPartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950