Hei,
minulla on mitä ilmeisimmin aurallinen migreeni jännityspäänsärkyä. Estolääkkeeksi neurologi määräsi minulle lääkkeen nimeltään Noritren. Neurologilla kävin muutama päivä sitten... Lääkitystä en ole vielä aloittanut, alla kertomieni syiden vuoksi.
Minulla on ollut myös epileptisen tyyppistä oireilua (mm. tajunnankatkoksia, silmien räpsymistä, poissaolevuutta, säpsymistä). Neurologi ei kuitenkaan varsinaisesti epäillyt epilepsiaa, vaan arveli noidenkin oireiden johtuvan migreenistä. Olen kuitenkin (varmuuden vuoksi) menossa EEG-tutkimukseen tämän kuun lopussa.
Tarkoitukseni oli aloittaa tuo lääkitys (Noritren) jo muutama päivä sitten. Lääkkeen pakkausselostuksessa kuitenkin käskettiin olla erityisen varovainen, jos on epilepsia. Epilepsiatutkimukset ovat vielä kesken ja nyt mietin uskallanko lääkettä edes käyttää.
Toinen asia, joka minua mietityttää tuon lääkkeen käytössä. Voiko se vaikuttaa EEG-tulokseen? Voiko käydä niin, ettei mahdollinen epilepsia näy EEG:ssä tuon lääkkeen käytön takia.
Minulla on soittoaika lääkärilleni vasta syyskuun loppupuolella. Silloin saan vasta kuulla EEG-tulokset ja pitäisi myös voida kertoa käyttökokemuksistani lääkkeen suhteen. Nyt tässä mietinkin mitä tehdä... Pitääkö yrittää saada aikaisempi soittoaika, mennä jollekin muulle lääkärille tms.?
Tiedän kyllä, että minun pitäisi kysyä neuvoa lääkäriltä, eikä täältä. Mutta ajattelin kuitenkin, että josko jollakulla olisi omakohtaista kokemusta asiasta. Toisaalta pitäisi varmaankin voida luottaa lääkärin ammattitaitoon. Jos hän kerran on lääkkeen minulle määrännyt, sen pitäisi varmaankin olla turvallinen eikä haittaa EEG:tä.
Noritren, migreeni ja epilepsiatutkimukset
dolomiitti
0
1676
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356604Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne643636Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1253091- 1562302
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701557- 821464
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291413Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051