Parhaimmillaan ovat: luovia, huumorintajuisia, mielikuvituksellisia, älykkäitä ja nopeita
Pahimmillaan ovat: suuttuessaan kylmäkiskoisia, valmiita kostamaan, piittaamattomia
Muita luonteenpiirteitä: musikaalisuus, temperamentisyys, itsenäisyys, jotkut yksilöt ovat myös vahvasti sisäänpäin vetäytyviä
Vesimiehen kanssa ystävyyssuhteisiin pystyvät parhaiten Vaa'at, Kaksoset, Leijonat ja Jousimiehet
Ristiriitoja vli tulla herkimmin Härkien, Rapujen ja Kalojen kanssa
Vesimiehen luonteenkuvaus
6
571
Vastaukset
- delfinalle
luonteenkuvaukset varmaankin osuvat yksiin, mutta väittäisin vahvasti muuta noista ystävyyssuhteista ja ristiriidoista. parhaimmat ystävyyssuhteet on: härkä, skorpioni ja neitsyt. enkä ole valmis kostamaan, vaikka joku minulle väärin tekisikin, koska olen vesimies, eli sisimmältään maailman parantaja.
- mä vaan
Täsmäsi täysin.
- Veenkaataja
Vesimiehenä en ole lainkaan kostonhimoinen.
Pisin suhde on ollut kauriin kanssa.
Eniten olen seurustellut skorppioonien kanssa.
Vesimiesten kanssa synkkaa hyvin.
Neitsyiden kanssa en tule oikeen toimeen millään tasolla.
Leijonien itsekeskeisyys on häiritsevää.
Ristiriitoja on ollut härkien ja ravun kanssa (sisarukset on härkiä ja äitee on rapu).
Olen ns. oman tien kulkija. - vesmees
Mä oon vesimies ja mulla ei ole mitään koston himoa.
Tulen toimeen melkein kaikkien kanssa, mutta neitsyet on jotenkin itsekeskesisiä. - elliida778
Ööö.... Joo tunnen muutamia vesimiehiä. Ja toi oli aika kaukaa haettua, sori.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717