Eli ku en mistään oikee vastaavaan tapaukseen tietoa löytäny,nii tänne aattelin postata ja kysyä. Eli mulla on esinahan alla pieni punanen läiskä. Oisko niinkö mitään hajua mikä se on? Hiiva en usko että se on,koska kerran on ollu,ja tiedän mimmone se on. Ja silloin hoidin sen asian mukaisesti (Kuten myös tyttöystävä) Että hiivaa en usko. Ja tuo läiskä tuli n 1vk sitten,kun harrastin viimeksi seksiä tyttöystävän kans.. Ja se oli niinku 48h sisää joku 5 kertaa ehkä (keskimääränen luku) Niin aattelin,että kuinka todenäkösesti se on hiertymä,. Koska ei ole erityisen kipeä ja nättää hiertymältä. Tyttöystävä on eka seksikokemukseni ja on edelleen sama ihminen. Ja kun harastettiin seksi,niin ei ollu e-pilleriä kummempaa. Ja tyttöystävä ei koskaan oo ollu myöskään muitten kans. Että ehotuksia,ja asiallisia vastauksia kiitos. :)
Esinahan alla punainen läiskä. Hiertymä?
dasfsdfsdfasdf
1
594
Vastaukset
- Kyllä se siitä
Itse poikaystäväni kanssa olen myös harrastanut seksiä monta kertaa päivässä, mutta mitään sen kummempaa ei ole hänelle, eikä minullekkaan tullut. Sinuna odottaisin pari päivää että onko "hiertymä" kadonnut vai onko se siinä edelleen. Jos se on siinä muutaman päivän päästäkin niin suosittelisin tutkituttamaan sen. Tämä kiinnosti minua, sillä sanoit että sinulla on ollut hiivatulehdus. Miten olette sen hoitaneet? Kävikö tyttöystäväsi gynekologilla vai ihan kotikonsteinhoiditte, vai apteekista kävitte ostamassa lääkkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061