Mä oon täs vähä tuuminut et' ku noi nurmikot pitäis leikata tääl' taloyhtiööössä, ni mitäs jos mä ottaisin lampaan leikkaan heinät pois tosta 2 neliön pläntiltä ko tota naapurin vosua vänää ne mun heinät.
Mikäs olis taloyhtiön hallituksen kanta tähän lampaaseen?
Nyt visainen kysymys teille hyvät lukijat: Voiko naapurin vähä järkinen 5kymppinen muija estää veto'lla sen mun lampaan heinikolla märehtimistä? (Tosin naapurin vossu akka ei enää edes omsita asuntoaan ku kattokaas jätti maksamatta vastikkeensa ja taloyhtiö otti sen pöljän ämmän kämpän huostaan) Sillä ämmällä on pieni äpry, joo luitte oikein, joka on pöljä myös. Ja se akka kyttää kaikki päivät tätä chättiä tääl.
Voi jessus mitä porukkaa ... tippus teiltä silmät päästä ku näkisitte miten se vossu huutaa tual' kadulla ja vetää 5kymppinen läski akka minihameessa yrittäen MATKIA 16 vuotiaita teini-äitejä.
Taloyhtiön ruohikot
lammas märehtiin
0
177
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747