Carina e flekti pyörii jatkuvasti, miksi?

Carina E japanilaine

Minulla 92 2.0GLi Carina e . Autossa flekti pyörii aina , jo heti kylmänäkin . Vaihdoin syylärin lämpöanturin ja ei muuttunut miksikään . Onko vika jossain muualla?
Toisena vikana lämpömittari joka jo kylmänä pomppaa yläasentoon. Tippuu, kun ottaa anturin johdon irti. Onko anturi rikki vai mittari ?

Autossa on ollut lisävalot , johtoja on ja rele konetilassa. Miettinyt onko syytä noissakin lisävalon johdoissa vai lienekkö sitten tehty jatkuva kytkentä flektille johonkin?. Mutta silmään ei sattunut tuollaista kytköstä .

5

1799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se pelaa kohta

Eikö se anturi ole moottorin kyljessä, yleensä on. No, irroita piuha siitä anturista, pysähtyykö flekti?

• Carina E japanilaine

Anturi tässä 2.0 mallissa on syylärissä. Anturi uusittu ja johtoa irroiteltu, ei apua.
      Joku muu paikka viallinen?

• a(2)

Sille flektille on sitten kokonaan oma anturinsa, että jos olet sen jo uusinut, tai kokeillut irroittaa johdon siitä, ei vika voi oikeastaan olla muualla, kun siinä flektin releessä. Siis jos autoon ei ole tehty mitään omia patentteja.

• Carina E japanilaine

Niinpä tuon mahdollisuuksia tiedustelisin, voiko johdon katkeaminen vaikuttaa tuohon ? Että toimisi jatkuvasti? Missäs tuon rele on?

• Tojo93

Ei se anturissa vika ole vaan releesssä tai sen ohjauselektroniikalle, ne antaa virran tuulettimelle. Minun 93 dieselissä anturi on aina päällä (oikosulussa), mutta irroittaa silloin kun lämpöä on liikaa.

Se ei toiminut kun ostin auton, vihdoin anturin ei auttanut, en löytänyt ohjausta kun joku olikin katkassut johdot. Laitoin oman systeemin, kasasin siihen transistoreita ja muuta elektroniikkaa, mutta sen saa tehtyä helposti kaksitoimisella lisä valoreleellä.

Kytkee anturin releen herätevirtaan ja akulle sulakkeen kautta herätevirran toinen napa. ja tuuletin niinhin napihin jotka eivät sillä hetkellä johda puoli tietenkin akkuun sulakkeen kautta eli käytännössä releen herätevirran akuasta tulevaan johtoon.. Rele on siis vetävässä tilassaa koko ajan ja kun lämpöä tulee liikaa ja anturi katkaisee niin rele löysää ja tulletin käynnistyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe