https://si0.twimg.com/profile_images/3351890144/f5f89bd43f4eceee93a948ed39d65a58.jpeg
Millä muokkausohjelmalla ja miten kuvasta saa tuollaisen vanhan ja kuluneen näköisen, vähän keltapunasävyisen? Minulla on Photoscape, Picasa ja GIMP 2 joilla muokata. Voisiko joku neuvoa? Varmaan helppo muokata, mutta itse olen vielä niin aloittelija etten oikein osaa. Kiitos avuliaalle jo etukäteen!
Miten muokata kuva näin? (KUVA)
10
473
Vastaukset
- hbfngss
Kuvaa ei tarvitse muokata, sen voi kuvata tuolaiseksi sopivilla valoilla, tai asetuksilla kamerasta riippuen.
- ei ole eiii
no eihän kaikkien kamerassa tuollaisia ominaisuuksia ole
- khgjw
ei ole eiii kirjoitti:
no eihän kaikkien kamerassa tuollaisia ominaisuuksia ole
Mutta studiossa on ja leikkikameroissa on kaikenlaisia filttereitä..
- pipaliino
Varmaan prot tekeekin niin, mutta harrastelija voi mainiosti muokata ilmaisohjelmilla sävymaailmaa haluamakseen. Itse käytän phoshopin lisäksi paljon picasaa, fotoria (windows kasin sovellus) ja paintia (pehmennykseen).
- tumpelo minä
Ota kuvasta paperiversio ja skannaa se jos on skanneri. Kun skannaa hiukan alhaisemmilla asetuksilla niin saa vanhan oloisen kuvan.
- Tuksu ja mie
Kuvaa Tuksua
- URPO69_
Kai toi picasalla pitäs kai onnistua. Ei ole itse tullut käytettyä. Koklaa "advanced effects" - "cross prosessing", jolla varmaan saat ne värisävyt mahdollisesti ehkä. Gimppiäkään en käytä, mutta luulis että saat sillä tehtyä kanssa, jos ei muuten ni vaik leijereitä hyväkskäyttäen.
- filtteri plug in
Kuvankäsittelyohjelmassa voi olla jotain Old Photo nimisiä plug in filttereitä tai vastaavia. Jos ei ole netistä voi löytyä.
GIMPiinkin varmaan löytyy. - Jurpå
Säädä curves (kurvit) työkalulla yksttäisiä värikanavia halutun laisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777