https://si0.twimg.com/profile_images/3351890144/f5f89bd43f4eceee93a948ed39d65a58.jpeg
Millä muokkausohjelmalla ja miten kuvasta saa tuollaisen vanhan ja kuluneen näköisen, vähän keltapunasävyisen? Minulla on Photoscape, Picasa ja GIMP 2 joilla muokata. Voisiko joku neuvoa? Varmaan helppo muokata, mutta itse olen vielä niin aloittelija etten oikein osaa. Kiitos avuliaalle jo etukäteen!
Miten muokata kuva näin? (KUVA)
10
473
Vastaukset
- hbfngss
Kuvaa ei tarvitse muokata, sen voi kuvata tuolaiseksi sopivilla valoilla, tai asetuksilla kamerasta riippuen.
- ei ole eiii
no eihän kaikkien kamerassa tuollaisia ominaisuuksia ole
- khgjw
ei ole eiii kirjoitti:
no eihän kaikkien kamerassa tuollaisia ominaisuuksia ole
Mutta studiossa on ja leikkikameroissa on kaikenlaisia filttereitä..
- pipaliino
Varmaan prot tekeekin niin, mutta harrastelija voi mainiosti muokata ilmaisohjelmilla sävymaailmaa haluamakseen. Itse käytän phoshopin lisäksi paljon picasaa, fotoria (windows kasin sovellus) ja paintia (pehmennykseen).
- tumpelo minä
Ota kuvasta paperiversio ja skannaa se jos on skanneri. Kun skannaa hiukan alhaisemmilla asetuksilla niin saa vanhan oloisen kuvan.
- Tuksu ja mie
Kuvaa Tuksua
- URPO69_
Kai toi picasalla pitäs kai onnistua. Ei ole itse tullut käytettyä. Koklaa "advanced effects" - "cross prosessing", jolla varmaan saat ne värisävyt mahdollisesti ehkä. Gimppiäkään en käytä, mutta luulis että saat sillä tehtyä kanssa, jos ei muuten ni vaik leijereitä hyväkskäyttäen.
- filtteri plug in
Kuvankäsittelyohjelmassa voi olla jotain Old Photo nimisiä plug in filttereitä tai vastaavia. Jos ei ole netistä voi löytyä.
GIMPiinkin varmaan löytyy. - Jurpå
Säädä curves (kurvit) työkalulla yksttäisiä värikanavia halutun laisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa