Olen 41 vee ukkomies ja olen hulluna suomimetalli bändeihin. BTD, OG, Hanging Garden, mitä raskaampaa parempi.
Kaverit kattoo että onko tuo ihan hullu kun autossa ajaessa mossailen ja nupit kaakossa soitan pätkettä niin että mummoilla tippuu tekarit 5 km päässä.
Nautin vain siitä että meillä on niin lahjakkaita bändejä ja musa on niin virtuoosimaista että sitä ei voi kuin ihailla . Olis kiva hengailla saman henkisten kanssa, mutta mistä helevetistä niitä löytää ? Jos vois vaikka ottaa parit kaljat , kuunnella raskasta, jauhaa pazgaa maailmanmenosta ja sitten käydä baarissa ois jees, mutta ku nei löydy samanhenkisiä ja ikäisiä. tu kele !
AUTTAKAA !
olenko hurahtanut?
41henkisesti15
1
96
Vastaukset
Toivotaan että löytyy samnhenkisiä ukko miehiä sulle kalja kavereiksi.. Sun tarvii mennä sitten vaan johonkin paikalliseen metalli henkiseen juottolaa. Mutta olen "ylpeä" että olet ikuinen henkinen teini!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010