Eli mursin isovarpaani maanantaina ja kävin tänään lääkärissä jossa todettiin, että siinä on murtuma kolmessa kohtaa. Kepeistä hän ei puhunut mitään lastoitti vaan varpaan. En pysty siitä huolimatta kävelemään normaalisti. Pitäisikö minun hankkia kyynärsauvat?
Pitäisikö olla kyynärsauvat?
6
674
Vastaukset
- Ei Sauvoja
Jos isovarvas on murtunut, se on tietenkin kipeä etkä voi kävellä jalalla normaalisti. Kantapäällä kuitenkin voit astua. Kyynärsauvoja käytetään silloin kun jalalla ei saa tai voi varata normaalisti, eli joudut keventämään askeltasi.
Et tarvitse kyynärsauvoja, koska voit kävellä kantapäälläsi ja varata täydellä painolla siihen. Kävelysi tietenkin on hassua. Terveyskeskuksesta voit saada lainaan kengän, jonka keskellä (eli varpaiden ja kantapään välillä) on korokepalikka. Se vähän helpottaa kävelyä, kun ukkovarpaalle ei kohdistu painoa. Sauvoja et silloinkaan tarvitse. - Ananas1.
Olen kokeillut kävellä niin, että paino on kokonaan kantapäällä, mutta se johti pohkeen kramppiin.
- OhMyGodddddddd
Olen kokeillut kävellä käsilläni, mutta se johti veren pakkautumiseen päähäni.
Ananas1. nyt yrittää vain elää ja jos olet kyynärsauvafriikki, niin osta ne sauvat omaksesi niin voit kävellä niillä loppuelämäsi. Osta sähköpyörätuoli, niin et tarvi sauvojakaan. Voi herran jestas sentään!- lapsellista käytöstä
Miksi helvetissä puutut koko asiaan jos sinulla ei ole mitään järkevää kommentoitavaa?
- leikattu vaivaisenl
Kannattaa kysyä saisko tuon kantakengän tai mikä sen virallinen nimi onkaan. Sellaista käytetään mm. vaivaisenluuleikkauksen jälkeen, kun jalan etuosaa/varpaita ei saa taivutella. Sillä kävely on luonnikkaampaa kuin jos yrittää könkätä itse kantapäällä. Ei käy niin paljoa pohkeeseen.
Edellistä edelliseen (OhMygod...) kommenttiin. Tällä on tosi pimeeetä porukkaa kirjoittelemassa asiattomuuksia.
Tsemppiä ! - Anonyymi
mitkggvhg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061