Hei! Olen 25-vuotias teollinen muotoilija ja kuvataidealan opiskelija. Olen muuttamassa Herttoniemenrannassa sijaitsevan kaksion olohuoneeseen syyskuusta alkaen. Sisareni piti muuttaa lokakuussa asunnosta vapautuvaan makuuhuoneeseen, mutta hänen suunnitelmansa muuttuivat, joten etsin nyt huoneeseen asukasta, mielellään naispuoleista.
Asunto on valoisa kalustettu 58 neliöinen saunallinen kaksio, jossa myös tilava lasitettu parveke. Vuokra on 900 jaettuna puoliksi = 450 e ja se sisältää sähkön, veden, hyvin varustetun pyykkituvan sekä netin. Alue on mukava ja noin 10 minuutin suoran kävelymatkan päässä Herttoniemen metroasemasta.
Olen itse huumorintajuinen ja tykkään käydä silloin tällöin ulkonakin, esim tuparit olisi ihan kiva järjestää yhdessä, mutta pääsääntöisesti olen melko lailla rauhaa arvostava. Kavereiden kylässä käyminen on ok, jos nyt ei motellia ruveta pitämään tai pidemmäksi aikaa punkkailemaan. Odotan myös, että olet siisti, savuton ja ehdottomasti luotettava. Harrastan kulttuuria, kavereiden kanssa pyörimistä, liikuntaa ja matkustelua.
Laita postia soijamaa@hotmail.com, jos kiinnostuit. Laita viestiin perustiedot itsestäsi (sukupuoli, ikä, mitä teet yms...)
Hinta: 450
Yhteystiedot: soijamaa@hotmail.com
O: Hki: Kämppäkaveri kaksioon Herttoniemeen
Soiyya
1
215
Vastaukset
- Soiyya
Sain vastauksia, joten suljen ilmoituksen toistaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134