Kaks vaihtoehtoo tänään... Joko mä kävelen ite suljetulle etten mä tee itelle mitään tai meen junan alle.
En oo ikinä aikasemmin ajatellu mitään tällästä, mutta nyt ei oo ku kaks vaihtoehtoa. Vitun raha-asiat. 2500€ saa ihmisen laittamaan tällästen valintojen eteen. Toisilla on taskuraha, toiselle tollanen summa voi pelastaa kahden lapsen isän.
Aamuun asti aikaa, seiskalta tää äijä löytyy joko suljetulta (ei uutista) tai junan alta (ehkä uutinen).
Junan alle vai suljetulle?
6
249
Vastaukset
- täältä jostakin
Toivottavasti menit suljetulle. Kyllä sä saat asiat järjestymään.
Tsemppiä! ja anteeks kun änkesin sun ketjuun, mut oli pakko sanoo tuo.
http://www.youtube.com/watch?v=GHbNxzi2vvQ - crymaybe
ihan itkettää lukea miten ihmisillä on paha olla.!
- älä pakota tappamaan
älkää nyt hyvät ihmiset junan alle menkö, tai kävelkö rekan eteen. Sitä junaa ajaa joku ihminen, ei se ole pelkkä kone, samoin rekkaa ajaa joku, ei se robotti ole, joten AJATELKAA SITÄ JUNAN KULJETTAJAA JA REKKAKUSKIA. Miltä niistä tuntuu joutua tappajaksi, vaikka eivät mahda tilanteelle mitään.
(voihan itsestään tehdä selvän sitenkin, ettei aiheuta muille traumoja ja painajaisia!
- 6+12
Toivottavasti menit suljetulle. Oliko nuo huumevelkoja? ei ulosotossa normivelkana tommonen summa merkkaa mitään, mutta jos jollekkin prätkäpojille oot velkaa ton verran, niin pahempi asia..
- Tosion
Herrat varastaa, eläköön kokoomus ja tasa-arvo.
Toiset tekee työt ja saa kipeen selän. Toiset ottaa rahat ja lisää rahaa pääomatuloilla.
Äänestäkää kommunisteja niin tulee muutos. Tai köyhien puoluetta, vaikka SDP ennenkin on niiden äänet tililleen saanut, eikä tilannetta edes korjattu, Suomen vaalit on petos niinkuin Ukrainankin.
PS. Kommunistit eivät halua liittää Suomea Venäjään. - Niin se menee
Hei alä pakota tappamaan.
Junakuskit ja rekkakuskit tietävät jo valitessaan ammatin tekevänsä joskus jälki abortin.
Ja porotokat lapissa vs juna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395070Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5121652Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738