Luin vasta että Ruotsissa Renault megane on 10. eniten myyty auto. Mikä täällä suomessa tökkii Renun myynissä? No tosi itse ajan kanssa Meganella vm. 2010 ja olen yrittänyt vaihtaa uudempaa, mutta eipä tuu kauppoja nykyisten Renumyyjien kanssa, eli onko ne nämä jälleenmyyjäliikeet jotka myyntiä jarruttaa?
Mikä suomessa tökkii...
2
205
Vastaukset
- ex-rellu
Suomessa on ollut jo pitkään niin, että rellukauppiaat luulevat, että rellu menee kaupaksi ihan itsekseen, ilman että heidän tarvii tehdä mitään. (paitsi järjestää ostajien jono kahteen jonoon) Ruotsissa ja muualla sivistyneessä automaailmassa auton myyminen on tekemistä, työtä. Ja auton jo hankkineista on myös pidettävä huolta ja niile on oltava hyvänä, muutoin ne pirkuleet menevät ja vaihtavat merkkiä...(kuten allekirj.)
- kyllä se kiiltää :)
Myyjäliikkeitä on useita, eikä ne kaikki voi mokata kauppojaan. Ruotsissa on 5 vuoden takuu, meillä 4 vuotta. Ruotsissa saa rahoituksen 7 vuodeksi, meillä saa kysyä myyjältä tarjousta.
Mutta olennaista lienee se että Ruotsi on historialtaan Länsi-Eurooppaa (monarkia), meille sopii tsekkiläinen tai japanilainenkin tuote.
Toukokuussa 2005 oli Suomessa Megane 6. paikalla rekisteröinneissä, ja vuotta myöhemmin se löytyy sijalla 13, vuonna 2007 se oli vajonnut sijalle 26, vuonna 2008 se ei mahtunut top30:een...
Toukokuussa 2010 se käväisi sijalla 20., vuonna 2011 se oli taas poissa.
Vaihtohyvitys eli väliraha lienee huono jos se pitää myydä vaihtoautona halvemmalla kuin ne kärkimerkit jotka myyvät uutenakin. Minulle ovat kelvanneet,ja olen kyllä ollut Skodan matkustajana eikä niistä ole silti syntynyt omistushalua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797