Elikkäs oon nyt katellu Genelecin 6010 5040 settiä studiomonitoreiksi, tila on yksiö johon ne tulevat.. Tämä on tietokoneella tapahtuva vapaa-ajan harrastus / toivottavasti tulevaisuudessa ottaa tuulta siipiensä alle -projekti, sekä kevyeen musiikin kuunteluun (DNB, Electro, yms.). On Dali 104 kaapit sitten "huudatusta" varten. Mutta sitten itse asiaan! Pisti silmään että Genelec on puskenut ulos G One kaapit ja niille seuraksi F One subin, tahtoisin tietää näiden konkreettisista eroista ennen kun teen päätöksiä..
6010 6050 setin saa (suomesta) hintaan 895€, kun taas G One / F One setti olisi n. 1150€. Onko niin suurta eroa laadussa että kannattaa ottaa G / F ehdottomasti vai kummatkin ajaa asiansa? Pros / Cons saa laittaa! En ole upporikas ja tämä on minulle "kohtalainen" sijoitus, varsinkin yksiöön, joten kaikki neuvot, niksit ja ajatukset on tervetulleita ennen kuin painan Tilaa nappulaa :)
Ja sen tiedän että ne ovat Genelecit mitkä kotiini kannan :)
Genelec 6010a vai G One, kumpi setti?
5
7772
Vastaukset
- TheDon47
Ja niin tosiaan, huomasin virheeni ajoissa.
"6010a 6050 setin saa (suomesta) hintaan 895€"
Se on 6010a 5040 setti. >. - wsup
Ei ole mitään merkittävää eroa helvetin ruman ledin lisäksi, itse ottaisin 6010 5040 niin kauan kun vähänkään irtoaa halvemmalla. Minulla on sekä ko. setti tietokoneen kaverina että 8040a:t pääsetissä ja suosittelen jos mitenkään mahdollista käydä kuuntelemassa esim nuo 6010:t subukan kanssa ja vaikkapa 8030:t ilman verrokiksi. Ei sillä että 6010:ssä olisi mitään vikaa, mutta tarkempaan miksailuun yms. ehkä kannattavampi sijoitus olisi pykälää tai kahta isompi malli, josta on helppo myös päivitellä eteenpäin. Toisaalta eipä noiden arvo laske.
Joka tapauksessa oot ainoalla oikealla tiellä viimesen lauseen kans ;)- wsup
Ai niin, varsinkin harmainahan noita on jatkuvasti myynnissä myös käytettyinä. Irtoaisi esim 8020&5040 setti helposti alle tonniin. Toki ymmärrettävää mikäli haluaa ennemmin uudet.
- Auktoritteettia
Noiden ainoa vika on pienuus,usko pois vaan.
Osta suosiolla isommat mutt amerkki on oieka genelec tekee hyvät kaiuttimet , Mikään behring ei pääse samaan se on totuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510