Kolmekymppinen nainen lähdössä yksin reppureissulle 2 kuukaudeksi... mitä suosittelisitte?
-Koko 2 kk Uudessa-Seelannissa
-Kaakkois-Aasian kiertomatka "ryhmäreppureissulla" (tyyliin Kilroyn valmiit paketit), kohteina Vietnam, Laos ym. Ryhmämatka sen takia että löytyisi matkaseuraa.
-Japaniin laskettelemaan Tokioon Okinawalle ja ehkä Peking/Shanghai/Soul?
-Jokin yhdistelmä, esim. lennot Uuteen-Seelantiin parin päivän stopilla esim. Osakassa?
-Muu vaihtoehto, mikä? Jonkin verran Aasiassa olen matkustellut, mutta paljon vielä näkemättä... Mitä ei kannata missata?
Tarkoitus olisi yöpyä hostelleissa ja laittaa ruokaa pääasiassa itse/katukojuista, mutta haluaisin ettei mitään "pakko nähdä" kohteita tarvitsisi jättää väliin rajallisen budjetin takia. Mieluummin elän sitten Suomessa vähän säästeliäämmin ja jätän shoppailut väliin. Aasian reissu olisi tietysti halvempi, Uusi-Seelanti varmasti helpompi kohde matkustaa yksin.
2 kk reppureissu talvella
h896tygres
1
356
Vastaukset
- Tammi-helmikuussa
Noita olen itsekin miettinyt. Päädyin reissaamaan enimmän osan matkasta yksin, paloja matkasta teen kaverin kanssa ja välillä otan Kaakkois-Aasian kiertelyä ryhmän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010