Onko sinulla usein tylsää eikä yleensä mitään tekemistä kotona?
Minä olen aloittamassa suomi dubbaus sarjaa ja sen toteuttamiseen tarvin lisää ääniä.
Sarjan nimi gravity falls ja se on mielestäni huvittava animaatio sarja jonka haluaisin dubata suomeksi. Olisi kiva jos 5 ihmistä tähän projektiin saisin mukaan ja olenkin jo saanut yhden nais-äänen mutta tarvitsen ainakin vielä toisen nais-äänen ja yhden mies-äänen että saisin tämän homman pyörimään.
Jos haluat mukaan niin tarvitset ääntä kurkusta, jonkin verran hyvän mikrofoonin ja hieman hajua ääninäyttelystä että mitä se on niin tiedät että mihin olet tulossa mukaan.
Jos on kiinnostusta niin sitten vain yhteyttä minuun ja varaudu lähettämään äänitteitä/videon minulle äänestäsi että saan alkunaisen ymmärryksen siitä.
sitten päätän että oletko mukana vai eth.
Rooleja on vielä vapaana mutten kauhian montaa ihmistä tähän tarvi.
En sitten ota ihan ketätahansa tähän mukaan, arvostelen onko äänesi tähän sarjaan sopiva, jos on niin tervetuloa.
Joten ilmottautukaa ihmeessä vaikka sanomalla tuohon kommentteihin että haluat mukaan niin tehkäämme jotakin hienoa yhdessä ja jos ei menesty niin onhan se kiva nähdä mitä olemme saaneet aikaan :)
Sarjaa aletaan julkaista youtubessa ehkä kerran kk tai useammin koska videon editointi on hidasta puuhaa mutta yritän pitää liittyjää ajan tasalla.
jos on kysyttävää niin kysy pois.
TARVITAAN ÄÄNIÄ
5
210
Vastaukset
- pwiugpu
Kerrohan vielä fyysinen osoite tai sähköposti, johon voisi kyseisiä näytteitä lähettää?
Eikä urakkapalkan suuruuskaan pahitteeksi olisi. Vai pyöriikö tämä ihan "ilmaisena" mainoksena tekijöille? :)Mrblingblingboss@hotmail.com tuohonpa sitten
Ilmaista puuhaa siis. Eli ei mitään raha maksuja vapaa ehtoisille. :)
Kyseessä on vain luoda youtubeen jotain hauskaa ja ehkä myös menestyvää materiaalia :D
- Garre
onks tekijänoikeudet kunnos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840