Moi, oon 13v. täyttävä tyttö Vantaalta, joka haluaisi alkaa harrastamaan sulkapalloa kaverinsa kanssa.
Onko täällä Vantaalla mitää sulkapalloseuroja muita kuin " MarSu " ?
Asun Hakkilan alueella, joten jos Hiekkaharjussa, tai Tikkurilassa olisi jokin seura 13 vuotiaille (synt. 00 ) niin olisi kiva jos kertoisitte. :)
Kiitos paljon jo etukäteen. :)
SULKAPALLO VANTAA
6
2472
Vastaukset
- Sulkapallokenttä
Olisi ihanaa jos vastaisitte! :)
- 10+12
Onhan siellä esimerkiksi ÖIF.
Tuolta sivulta löydät kaikki sulkapalloseurat ja niiden yhteystiedot ja voit vaikka ctrl f toiminnolla etsiä Vantaata.
http://www.sulkapallo.fi/SSUL/ssulwww.nsf/sp?open&cid=content47B3BE&contentnavinf=2010\Navi\Content4F782\content47A964\content47B3BE&contentnavinfa=o- Wolf15
Mä tiiän KoVS,BMK-84,Sulkaset,PUiU tai jotaa eti Suomen Sulkapalloliitto
- halukas3
Etsin oma tyttölle 11v. Hiekkaharju, Koivukylä, Tikkurila alueelta sulkapallo harraste paikka. Kaikki on sen verran kaukan mitä olen löydänyt! Eikös löydy lähemäs kiva sulkkishalli? Niin että tyttö pyörällä pääse perille.
Kiitoksia etukäteen! - SssS
Hei onko tietoa paljon Hiekkaharjun forever kuntosalissa sulkapallo maksaa per. kenttä?
- Akbar
ariki-iltaisin jotain 19e/tunti. Halvemmat hinnat sitten päivä-aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687